Linus Postat 7 oktober 2015 Trådstartare Dela Postat 7 oktober 2015 Rostbröd, marmelad... akta dig, det låter som du är i farozonen för en kopp te. Sätt på lite kaffe för att mota frestelsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 (redigerat) ☺️ Jah, det blev te... living on the edge... Redigerat 7 oktober 2015 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Ost också ok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 😳 Till och med Guns & Roses hade ju te i Whiskyflaskorna och de borde ju veta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Gun Roséns Orkester Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 😆 Ja, precis de ja. ☺️ Gun Hellsvik är ett annat hårt namn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Gun Narwik Lund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Mm, får kolla på Uppdrag Granskning om helikopteraffären. Intressant hur pengar och lite makt korrumperar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Mm, får kolla på Uppdrag Granskning om helikopteraffären. Intressant hur pengar och lite makt korrumperar.. Ska jag också göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Mm, får kolla på Uppdrag Granskning om helikopteraffären. Intressant hur pengar och lite makt korrumperar.. Jag skulle nog bli korrumperad direkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 (redigerat) Visste ni att Mariah Carey bröt sig in på min dator och stal ljudklipp av min sång, detta 2005 - och lade till mig på en "So So Def" Remix? Här är beviset! https://soundcloud.com/melovi/say-somethin-melovi Lyssna på en kopia från YouTube så vet ni att jag inte har klippt in det själv! några av ställena är 01:41, 03:16, 3:36 Redigerat 7 oktober 2015 av ewroL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Hon ser lite knullig ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Visste ni att Mariah Carey bröt sig in på min dator och stal ljudklipp av min sång, detta 2005 - och lade till mig på en "So So Def" Remix? Här är beviset! https://soundcloud.com/melovi/say-somethin-melovi Lyssna på en kopia från YouTube så vet ni att jag inte har klippt in det själv! https://www.youtube.com/watch?v=uliNd1rytV4 några av ställena är 01:41, 03:16, 3:36 Nu får du fan ge dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Vad fan är det med allt i datorer? Nu går det inte längre att lägga in en bild till mina Soundcloudfiler utan att bildjäveln läggs omkull... Vilken jävla idioti. Eller är det bara när jag tittar som den ligger på tvären? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Här står den på huvet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Bara skojar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Här står den på huvet. Nä, Nilsson ser ut så 😑 Däremot blir jag orolig när Nilsson inte bär kåbåj-hatt 😮🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 😮😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Vad fan är det med allt i datorer? Nu går det inte längre att lägga in en bild till mina Soundcloudfiler utan att bildjäveln läggs omkull... Vilken jävla idioti. Eller är det bara när jag tittar som den ligger på tvären? https://soundcloud.com/fender-king-ljusne/hakan-nilsson-rainy-tracks-country-151007 Du får väl vända på skärmen 😑 Jag skulle nog bli korrumperad direkt. Hade Uppdrag Granskning varit Plus då hade Josephine Freje 🥰 minsann slängt hela Sjöfartsverket i soptunnan med en skräll! Speciellt den där papegojan som bara körde på med sitt inövade; "Vi har fått den bästa helikoptern som man kan köpa för våra svåra svenska förhållanden med skiftande klimat, som kan jämföras med de arktiska". Om och om och om och om och om igen... Sweet bejeezush... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Nä, Nilsson ser ut så 😑 Däremot blir jag orolig när Nilsson inte bär kåbåj-hatt 😮🙁 Den har väl ramlat av som han håller på och lutar sig. Tejp, tupélim eller ett snöre kanske... Ja, eller vänd på skärmen som sagt 😑 Joråsåatte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Aah...alltså.... aaaaah!! Ah! Koka te kanske? 😲☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Nu får du fan ge dig. Det är sant! Jag fick min duett med Mariah Carey 2005 när jag var 16 år gammal. Jag har beviset på min soundcloud. Kolla upp Say Somethin' So So Def Remix på YouTube, det är ju inget jag har hittat på... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Egyptens glömda konstskatt ska jag titta på....kanske.... eller... jo....nä.... Eller va? Nä jo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Det är sant! Jag fick min duett med Mariah Carey 2005 när jag var 16 år gammal. Jag har beviset på min soundcloud. Kolla upp Say Somethin' So So Def Remix på YouTube, det är ju inget jag har hittat på... 🙂 Egyptens glömda konstskatt ska jag titta på....kanske.... eller... jo....nä.... [...] Va fan säger Egypten om det?!?! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 🙂 Va fan säger Egypten om det?!?! 😠 Jag visste inte detta förrän när jag var 23 år... 😮 missat lyssna ordentligt på So So Def Remixen - Say Somethin' .... mariah Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 [...] lyssna ordentligt på So So Def Remixen - Say Somethin' [...] Nej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 https://soundcloud.com/melovi/say-somethin-melovi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Modus, ännu en rubbad tv-serie. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 😆 :lol: 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts