Algotezza Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 (redigerat) Ge Valium? Redigerat 7 oktober 2015 av Algotezza Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Någon på Facebook undrade om Ghost kunde klassas som metal. Då postade jag den här: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Svenske Tomas Lindahl är en av tre som får Nobelpriset i kemi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 http://www.vk.se/1544676/svensk-far-nobelpriset-i-kemihttp://www.vk.se/1544676/svensk-far-nobelpriset-i-kemi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 one more coff on that! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Är det klart med jobbet? Visst ja, glömde nog svara. Nepp, detaljer fortfarande kvar... Pessimisten i mig har börjat gnälla lite lagom så där internt. Optimisten idiotförklarar pessimisten och hans resonemang. Själv tycker jag väl att de får debattera bäst de vill, jag överväger en tupplur. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 tupplur e gott! optimisten vinner! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Jag tänker ta mig en kaffelur! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Jag tänker ta mig en kaffelur! ☺️ Lyllos! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Visst ja, glömde nog svara. Nepp, detaljer fortfarande kvar... Pessimisten i mig har börjat gnälla lite lagom så där internt. Optimisten idiotförklarar pessimisten och hans resonemang. Själv tycker jag väl att de får debattera bäst de vill, jag överväger en tupplur. 😄 Jag håller tummarna. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 är inte det ett jäkligt konstigt uttryck förresten, hur ska det hjälpa någon att man håller tummarna, ska man hålla hårt eller löst baserat på hur mycket man hoppas att det ska gå bra för den man håller tummarna för eller hur fungerar det egentligen, sänder det någon slags positiv energi eller jag fattar inte. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Jag tänker ta mig en kaffelur! ☺️ det är det bästa! är inte det ett jäkligt konstigt uttryck förresten, hur ska det hjälpa någon att man håller tummarna, ska man hålla hårt eller löst baserat på hur mycket man hoppas att det ska gå bra för den man håller tummarna för eller hur fungerar det egentligen, sänder det någon slags positiv energi eller jag fattar inte. 🙁 man ska sätta dom i ett skruvstäd och vrida åt allt vad man orkar! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 är inte det ett jäkligt konstigt uttryck förresten, hur ska det hjälpa någon att man håller tummarna, ska man hålla hårt eller löst baserat på hur mycket man hoppas att det ska gå bra för den man håller tummarna för eller hur fungerar det egentligen, sänder det någon slags positiv energi eller jag fattar inte. 🙁 Det gäller att få tummarna loss först... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Visst ja, glömde nog svara. Nepp, detaljer fortfarande kvar... Pessimisten i mig har börjat gnälla lite lagom så där internt. Optimisten idiotförklarar pessimisten och hans resonemang. Själv tycker jag väl att de får debattera bäst de vill, jag överväger en tupplur. 😄 Jag håller tummarna. 😄 I 2nd that 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 chae tja! 😄 det är kaffedrickning i tråden! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Blir nog bara en kopp till idag 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 jag kan dela med mig 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Stuvade makaroner o varmkorv från Delsbo Chark O ketchup Muskotnöt feståss drack vatten t dä Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 E de fest eller!? Fi va gott! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 He gott Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 __- 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Jag har en massa karrékotletter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 oktober 2015 Dela Postat 7 oktober 2015 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts