Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

I morrn ska jag åka och gratulera en morbror som fyller 80. Det är fem av åtta syskon kvar. Jag har inte varit på nån sån här släktträff sen mormor dog, och det är över tio år sen.

Postat

Nä chillar husbil. Nån på campingen poppar dansband så högt att det är nästintill olidligt 🙁

Typ 'play' men mute på ljudet är olidligt högt när det gäller dansband. 😄
k9 (oregistrerad)
Postat

Yeey! Ska spela brädspel imorgon. Hoppas det blir Last Day On Earth.

k9 (oregistrerad)
Postat

Skön ELO låt btw.

Ska glo på Intresseklubben en sväng nu. Och kaffa mig... 🥰 :wub: 🥰

Postat

Ja jäklar vilka quesadillas det blev. Med bönchili på torkad chipotle till. Och matyoghurt, en bit lime, avokado, srirachasås och picklad rödlök. Och en Dugges sour fruit ale till. Blivit väldigt matinspirerad det senaste, så var och handlade idag för en fantastisk matsedel kommande veckan ☺️

Postat

Ja jäklar vilka quesadillas det blev. Med bönchili på torkad chipotle till. Och matyoghurt, en bit lime, avokado, srirachasås och picklad rödlök. Och en Dugges sour fruit ale till. Blivit väldigt matinspirerad det senaste, så var och handlade idag för en fantastisk matsedel kommande veckan ☺️

Vagott ja! Ja, visst är det roligt att gå loss ibland i köket...
Postat

Tacka vet ja korv!

De e iallafall lättare att stava.. 😳☺️

Du menar som t ex; Cabanossy, Choriso, Gulayer, Kranjska, Pusztabratwurst, Sremska eller Zigeunersalami? ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.