Dark Of Light Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 ☺️ Ping-reply... En av de sämre raggreplikerna jag någonsin hört irl är de min något förvirrade, samt kraftigt berusade kompis yttrade: "Öh, knulla mig, annars gör jag det". Sedan lyckades han välta en öl i knät på skönheten. Hjälpsamma jag kommer med servetter och sedan var det ligget fixat för min del. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 ☺️ Ping-reply... En av de sämre raggreplikerna jag någonsin hört irl är de min något förvirrade, samt kraftigt berusade kompis yttrade: "Öh, knulla mig, annars gör jag det". Sedan lyckades han välta en öl i knät på skönheten. Hjälpsamma jag kommer med servetter och sedan var det ligget fixat för min del. Det är en riktig wingman, det... Göra bort sig så katastrofalt så polaren framstår som en Gud(sus) bara genom att visa vanligt hyfs. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Det är en riktig wingman, det... Göra bort sig så katastrofalt så polaren framstår som en Gud(sus) bara genom att visa vanligt hyfs. 😄 Ja, ungefär så ja. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Jodå så är det med det! Petra Meddet! 😳☺️ Köttbullar på det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Those meaty balls... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Those mighty balls... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Inlägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Vart hallonmarängtårta på det 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 En ny artikel i webtidningen Studio i dag! Man har även tagit in några artiklar från andra tidningar den sista månaden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Inlägg Så insiktsfullt av dig att dela med dig av detta. Hur blev golvet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 ☺️ Ping-reply... En av de sämre raggreplikerna jag någonsin hört irl är de min något förvirrade, samt kraftigt berusade kompis yttrade: "Öh, knulla mig, annars gör jag det". Sedan lyckades han välta en öl i knät på skönheten. Hjälpsamma jag kommer med servetter och sedan var det ligget fixat för min del. De va grovt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Tjena Nilsson. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Ett porträtt i dagens tidning om en lärare jag hade på högstadiet... tror det är något för Den Gode. – Livet är skört, konstaterar Olle. När jag var 4–5 år och bodde på Gärdesvägen, höll jag på att dö i ett slukhål som bildats av att regnet underminerat grusvägen. Jag var på väg att försvinna i hålet. Grannfrun råkade putsa fönster, såg vad som hände, kastade sig över staketet och fick precis tag på mig innan jag for in under granntomten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Yo Nilsson 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Intressant. Jag trodde inte det var några slukhål på den tiden. Här är en film från en färsk händelse på en strandcamping i Australien. http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/91936 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Yo Nilsson 😎 Han drog direkt. DOL blev för mycket för honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Ny konstig serie i SVT verkar det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Jåh kollar den nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Så insiktsfullt av dig att dela med dig av detta. Hur blev golvet? Det kommer bilder så småningom. På onsdag troligtvis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Han drog direkt. DOL blev för mycket för honom. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Intressant med vatten på mars 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Han drog direkt. DOL blev för mycket för honom. Ny konstig serie i SVT verkar det. Om mig? 😮😳😆😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Om mig? 😮😳😆😱 Det vete fan vad detta handlar om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 😆 Ja, det är inte alltid de träffar rätt de svenska serierna.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Göran Ragnerstam är med. Då vet man att det är skumt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Jordskott var han med i, den var bra. Skum ja, men bra. Eller bra skum... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Skum tomte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Schuuu ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Fått tag på en något äldre 8-kärnig Mac Pro rätt billigt, så ska uppgradera den har jag tänkt, med två SSD-diskar och 16Gb Ram, bättre grafikkort osv ☺️ Ska ha i studion, va gott! Rätt nice med forum som SweClockers me massa datornördar tillgängliga xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2015 Dela Postat 28 september 2015 Vagott! Sopa in Logic då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts