CHAE Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 😳 Exakt! 😑 Exakt! 😑 Fan också 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 Fått fatt i nyguran! En Sigma D-28V. Grymt sound! Låtit montera en LR Baggs mikrofon också. He gött!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 Vacoolt! 😄 De e fan bra grejer fan! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 Jepp 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 LR Baggs gör bra skit 😮🥰 Hade en tockendäringa LRB i mina gamla acke. Duktigt mycket mik för pengarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 Tror ni inte på faen det blev lite grillat också, finsk bastukorv, senap å bärrz. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 LR Baggs gör bra skit 😮🥰 Hade en tockendäringa LRB i mina gamla acke. Duktigt mycket mik för pengarna. Gottva!! Tror ni inte på faen det blev lite grillat också, finsk bastukorv, senap å bärrz. Vagott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 😆 Ja, va. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 Freadgsballad. (kul felstvning, får vara så) Försöker sjunga på nåt vis… Vet inte hur jag ska uttraycka det. Tricke att få fram personligheten i rösten är i alla fall att komprimera sången så lite det går. Nu har jag börjat köra enbart soft limiter på sången, det är min SPL Dynamaxxkompressor som man kan växla mellan kompressor och soft limiter i. Hiss eller diss? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 Freadgsballad [...] Hiss eller diss? AKFFE!!! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 😲😳😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 Q: When does a relationboat become a relationship? A: When there's a captain! UNNAHUB! 🥰 That is all! 🙂 Veeeiiijn ei feeeijnt! 🥰 :wub: 🥰 ...åsså en liiiiiten liiiiten akkfe på det, pöjkar! Herrå! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 Heda hade 😄 Hos syrran nu. Strax ut en sväng å se en kopp blues här på PDOL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 hade heda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 [...] PDOL Pite Dark of Light...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 O jag kör semestervick extra med Scania V8, ska iväg t Birsta nu o lasta ur grejer i natt. Har ni backat in i lastkajs glugg med ett spel på ca 10 cm på varje sida med en 24 meters tradare i kolmörker? Svårare än svårt. Annars är det skitjäsigt att köra lastbil, mycket trevligare än personbil. Har ni hört Astis låtar på kontrollrummet? Han är för grym, helt i egen klass: http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=41329.0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 O jag kör semestervick extra med Scania V8, ska iväg t Birsta nu o lasta ur grejer i natt. Har ni backat in i lastkajs glugg med ett spel på ca 10 cm på varje sida med en 24 meters tradare i kolmörker? Svårare än svårt. Annars är det skitjäsigt att köra lastbil, mycket trevligare än personbil. Har ni hört Astis låtar på kontrollrummet? Han är för grym, helt i egen klass: http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=41329.0 Jag begrep just ingenting av det du berättade om. Men jag tror att du lyssnar på Lasse Stefanz medan du truckar. Köra stora bilar jättelångt om natten låter supermanligt och vad passar inte bättre än Lasse Stefanz då 🙂 Och du har ju också kåbåjsar-hatt medan Lasse Stefanz gick in i någon typ av westernpsykos för länge sedan. Kopplingen är given, Nilsson... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 Finsk bastukorv låter också...manligt 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 😆 Ja, djävlar! Ja, det är en skör tråd det där med "manligt", gäller både finska bastukorvar och roliga hattar. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 juli 2015 Dela Postat 24 juli 2015 Va gott de va me en skopa blues! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 juli 2015 Dela Postat 25 juli 2015 P g a går kvällens hatt/lastbils kommentarer påbörjas dagen med minst en kopp սուրճ och... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 juli 2015 Dela Postat 25 juli 2015 Morn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 juli 2015 Dela Postat 25 juli 2015 Morn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 juli 2015 Dela Postat 25 juli 2015 Wazzaaaaaaaaa 😎 Koppar kaffe här! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 juli 2015 Dela Postat 25 juli 2015 Allt lungt, små segt. Tar gärna en, tack! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts