Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Den passade inte bara till munkar utan gick även alldeles utmärkt till kanelbullar. ☺️ T-t-t-t-t-ttopliner!

Redigerat av Dark Of Light
Annons
Postat

Fattar inte den här tråden:

//forum.studio.se/topic/109522-angaende-lag-aktivitet-pa-forumet

Varning! Oerhört vidrigt och starkt videoklipp där!

Postat

Fattar inte den här tråden:

//forum.studio.se/topic/109522-angaende-lag-aktivitet-pa-forumet

Varning! Oerhört vidrigt och starkt videoklipp där!

Vad var det för tråd?

Postat

Vad var det för tråd?

En snubbe postade en YouTube-video på en människa om blir uppäten av en tiger. Tror jag iallafall, pallade inte se särskilt mycket av den.

Postat

En snubbe postade en YouTube-video på en människa om blir uppäten av en tiger. Tror jag iallafall, pallade inte se särskilt mycket av den.

Jag anmälde den och föreslog att ts skulle bli utslängd. Vet inte hur det gick. Lustigt att sånt ligger på utube. Jag har för mig att jag har sett den förut för rätt länge sen.

Postat

Potatis, pannbiff, lingon, tomatsill, bira, mätt, kaffe.

Låter bra. Förutom sylten. Sylt har jag aldrig förstått mig på. Utom till våfflor och pannkakor.

Postat

Tänkte precis likadant men it grows om you.. Rårörda lingon, inte fullt lika sött som lingonsylt. Med egensnickrade biffar med lite pepprigare attityd fungerar det söta som en bra balans. ☺️ Föredrar amerikanska pannkakor med lönnsirap.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.