Den Gode Postat 20 juli 2015 Postat 20 juli 2015 Håller på och spelar igenom Doom 1 (Ultimate med extra episod), Doom 2, Doom 2 Plutonia och Doom 2 TNT; på mobiltelefonen med en OpenGles-portning 🙂 . Funkar riktigt bra, flyter på och är 100ggr snyggare än vad originalet ser ut pga OpenGles-motorn. Dessutom är det härlig nostalgi 🙂 Köpte episoderna på Steam för någon hundring btw. Så du har semester?
Micke H Postat 20 juli 2015 Postat 20 juli 2015 lyssna på neo, mickis Okej. 😄 Jag går och tar en kaffe.
Micke H Postat 20 juli 2015 Postat 20 juli 2015 I egypten har dom väl färre toner? Det måste ju bli lättare? Dom har väl iallafall E och G...
Micke H Postat 20 juli 2015 Postat 20 juli 2015 Håller på och spelar igenom Doom 1 (Ultimate med extra episod), Doom 2, Doom 2 Plutonia och Doom 2 TNT; på mobiltelefonen med en OpenGles-portning 🙂 . Funkar riktigt bra, flyter på och är 100ggr snyggare än vad originalet ser ut pga OpenGles-motorn. Dessutom är det härlig nostalgi 🙂 Köpte episoderna på Steam för någon hundring btw. Doooooom. Fast Duke Nukem 3D är bättre.
Micke H Postat 20 juli 2015 Postat 20 juli 2015 😛 Ja man behöver inga fler Orka tvåackorslåtar - själv kör jag tvåtons-låtar! Eller ja, egentligen behöver väl bara en ton.
Micke H Postat 20 juli 2015 Postat 20 juli 2015 Marshall gör inte bara hörlurar och förstärkare längre utan även...telefoner... 😳
Naymari Postat 20 juli 2015 Postat 20 juli 2015 Marshall gör inte bara hörlurar och förstärkare längre utan även...telefoner... 😳 The site says the London “might just be the loudest phone on Earth” Och där tappade jag det minimala intresset jag hade för luren i början. 😑
Dark Of Light Postat 20 juli 2015 Postat 20 juli 2015 Marshall gör inte bara hörlurar och förstärkare längre utan även...telefoner... 😳 Undrar hur kass mobilen blir då lurarna suger? Alla dessa licensierade, "ni gör produkten lite halvhjärtat sådär men får ha vårt varumärke på så det säljer initialt men sedan devalveras varumärkets värde och dras i smutsen och vi skäms men har tjänat lite stålar i alla fall på produkter som vi egentligen inte är förknippade med så det kanske går ändå", får en att sucka djupt. 🤪 Nu blir det verkligen en kopp kefir.
Micke H Postat 20 juli 2015 Postat 20 juli 2015 Undrar hur kass mobilen blir då lurarna suger? Alla dessa licensierade, "ni gör produkten lite halvhjärtat sådär men får ha vårt varumärke på så det säljer initialt men sedan devalveras varumärkets värde och dras i smutsen och vi skäms men har tjänat lite stålar i alla fall på produkter som vi egentligen inte är förknippade med så det kanske går ändå", får en att sucka djupt. 🤪 Nu blir det verkligen en kopp kefir. Yeah, but....den var snygg! Och yta är det enda som räknas. 🥰
Naymari Postat 20 juli 2015 Postat 20 juli 2015 (redigerat) Em? Jag är ju dum i huvudet. E harmonisk moll funkar ju! Tur att någon tänker när inte jag kan. 😑 Redigerat 20 juli 2015 av Naymari
Zakyath Postat 20 juli 2015 Postat 20 juli 2015 Jag är ju dum i huvudet. E harmonisk moll funkar ju! Tur att någon tänker när inte jag kan. 😑 moll och dur är de enda skalorna jag kan typ så inte mycket att hålla koll på 😎
Zakyath Postat 20 juli 2015 Postat 20 juli 2015 tror jag lägger ned för dagen nu ☺️ hemma om två timmar, skönt
Recommended Posts