Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

På låten alltså. Sitter jag på.

Och lyssnar alltså. Ja alltså den som Slej ska lägga sång på. Ja alltså inte just DEN för den har ju han... 😳

På min som ligger här.

Jaaaa alltså inte här i längsta!! 😳 :blink: 😳

Jag ger upp och tar mig en glass. 🥰

Mvh // Damp

Postat (redigerat)

😄

Märkte att det saknas en vers men tycker inte att det gör nåt!

Jo precis! De va de ja mena med halvklart! 😄

Sitter just i detta nuet och joxar och funderar på om man ska peta in ett solo till där innan sista versen! Eller så skiter jag i det så gör jag sista versen till slutet så ni kan lägga sång på den oxå. Som på originalet.

Äru me? 🙂

Var ligger den?

PÅ min dator!

Redigerat av Neosus
Postat

En viktig grej med just filttofflor är ju trots allt att de är gjorda av filt 😑

Det har du faktiskt helt rätt i!!! ☺️

Postat (redigerat)

-------------

Redigerat av ewroL
Postat

Kämpa Micke 🥰 Måste kännas starkt att få höra något sådant. Oavsett hur du mår så är det ju väldigt fin med en sådan vän som vågar säga något sådant.

Postat

Tack Sebbe. 🥰 Hon är min bästa vän och jag kunde inte vara gladare för att hon finns och är så ärlig.

Postat

Jag vet inte vad jag vill, men nu ska jag i alla fall knalla iväg och kolla stället där jag ska börja arbetsträna på måndag.

Postat

Morn då öppnar vi butiken 🙂

Ska iväg till Kiruna en sväng. 40 mil enkel väg 😑

Dra ett släp dessutom

Jag vet inte vad jag vill, men nu ska jag i alla fall knalla iväg och kolla stället där jag ska börja arbetsträna på måndag.

Lycka till!

Vagott

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.