Den Gode Postat 7 juli 2015 Postat 7 juli 2015 Gjorde två repmöten med kom jag på. Men nu har jag gjort mitt för rikets säkerhet.
Dark Of Light Postat 7 juli 2015 Postat 7 juli 2015 Skjut först, snacka sedan. När jag tänker på det så fungerar det nog även på pratiga grannar...
Dark Of Light Postat 7 juli 2015 Postat 7 juli 2015 (redigerat) Tänk om man skulle skriva ut varje sida i alla längsta trådar, ge ut dem i bokform i volymer för varje år och sälja från dörr till dörr juletid. 😆 Undrar hur många som skulle nu... nappa..? 😳 Redigerat 7 juli 2015 av Dark Of Light
Den Gode Postat 7 juli 2015 Postat 7 juli 2015 Tänk om man skulle skriva ut varje sida i alla längsta trådar, ge ut dem i bokform i volymer för varje år och sälja från dörr till dörr juletid. 😆 En del grejer är rätt kul.
D Vibe Postat 7 juli 2015 Postat 7 juli 2015 Jag vart uppe vid halv sju i morse och drack akffe på verandan. Omedelbart kom grannen över (som tycker att vi är dödspolare 😠 ) och satte sig i en stol bredvid och började prata om att alla "satans tiggare" har blivit "[...] ett jävla problem till och med här i Vejbystrand"... Jag svarade - Inte innan klockan åtta, kompis 😏 Gå hem. Sambon tycke att det var bra gjort 🙂🥰 (Hon hade f ö gått loss och skällt ut honom om hon varit vaken) Mvh God granne 🙂 Riktigt bra sagt! Jag är så konflikträdd att jag antagligen hade suttit där med mitt affke och fått ont i magen av ångest istället.
Neosus Postat 7 juli 2015 Postat 7 juli 2015 Som julkorven man kan slå ihjäl en gris med. DEN e kul! 😳 Ninja på det.
CHAE Postat 7 juli 2015 Postat 7 juli 2015 Tänk om man skulle skriva ut varje sida i alla längsta trådar, ge ut dem i bokform i volymer för varje år och sälja från dörr till dörr juletid. 😆 Undrar hur många som skulle nu... nappa..? 😳 Det vore ju något. Alexander, 9 år: Hääääj, vill ni köpa jultidningar? Hemmafru Jansson: Jamen SÅ trevligt. Har du den där...eh..."Längstah boken"? Den lär vara trevlig 🙂 Alexander, 9 år: Näää... Hemmfru Jansson: 🙁
CHAE Postat 7 juli 2015 Postat 7 juli 2015 Riktigt bra sagt! Jag är så konflikträdd att jag antagligen hade suttit där med mitt affke och fått ont i magen av ångest istället. I don't start wars; I prevent them 😑 Mvh Typ FN fast inte
D Vibe Postat 7 juli 2015 Postat 7 juli 2015 I don't start wars; I prevent them 😑 Mvh Typ FN fast inte Det är så vi ska säga om vi blir anfallna; "inte innan 8, kompis!" 😄
CHAE Postat 7 juli 2015 Postat 7 juli 2015 Det är så vi ska säga om vi blir anfallna; "inte innan 8, kompis!" 😄 😆
Naymari Postat 7 juli 2015 Postat 7 juli 2015 (redigerat) Antar att studiebidraget är högre nu för tiden. Löfven höjd lån-delen med 1000 spänn per månad, vill jag minnas. Lever på lånade pengar. Nu under sommaren får jag dock inga studiemedel. Redigerat 7 juli 2015 av Naymari
Naymari Postat 7 juli 2015 Postat 7 juli 2015 När jag gick i gymnasiet var det 750 spänn/mån 😑 Gymnasiet låg på 1050:-:mån, har jag för mig!
Fidden Postat 7 juli 2015 Postat 7 juli 2015 Idag tror jag medicinen börjat verka, för jag är alldeles kär och sånt. 🤪🥰
CHAE Postat 7 juli 2015 Postat 7 juli 2015 Idag tror jag medicinen börjat verka, för jag är alldeles kär och sånt. 🤪🥰 Sweet stuff right there! 🥰 😮😆 :lol: 😆
Overkill Postat 7 juli 2015 Postat 7 juli 2015 Idag tror jag medicinen börjat verka, för jag är alldeles kär och sånt. 🤪🥰 Tack 🥰
Neosus Postat 7 juli 2015 Postat 7 juli 2015 (redigerat) Ni två....? 😱😊 Redigerat 7 juli 2015 av Neosus
Naymari Postat 7 juli 2015 Postat 7 juli 2015 I don't star wars; I prevent them 😑 Mvh Typ FN fast inte 😲
Naymari Postat 7 juli 2015 Postat 7 juli 2015 (redigerat) Nyss öppnat på jobb. Trivs faktiskt rätt bra med att stå i butik. Lite jobbigt dock att kassan står riktad rakt mot skyltfönstret ut på gatan. Man känner sig lite som på zoo när folk går och tittar in. 😛 Igår t.ex gick en tjej jag dejtade ett tag förbi. Det var den jobbigaste ögonkontakten jag haft i hela mitt liv. 😆😱 Redigerat 7 juli 2015 av Naymari
Den Gode Postat 7 juli 2015 Postat 7 juli 2015 Idag tror jag medicinen börjat verka, för jag är alldeles kär och sånt. 🤪🥰 Det låter bra. Är det fortfarande så med dessa piller att man mår sämre först när man börjar ta dem?
Den Gode Postat 7 juli 2015 Postat 7 juli 2015 Nyss öppnat på jobb. Trivs faktiskt rätt bra med att stå i butik. Vad är det för butik? Damunderkläder? Sexhjälpmedel?
Recommended Posts