Den Gode Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Jag begriper ingenting. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Så här blev det. Drygt sju minuter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Har övat lite gitarrsolo ikväll. Första riffet går i först 14/8 och sen 15/8, det är därför metronomen hamnar i baktakt en vända där. Men det löser sig till solot. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Så här blev det. Drygt sju minuter. https://soundcloud.com/guitar-66/guitar-66-traffic-ligth-women-blues-150217 Det svänger! Har övat lite gitarrsolo ikväll. https://www.youtube.com/watch?v=alKVaF3Va7o&feature=youtu.be Första riffet går i först 14/8 och sen 15/8, det är därför metronomen hamnar i baktakt en vända där. Men det löser sig till solot. xD Snyggt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Det svänger! Snyggt! +1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 +1 = Schuuu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Ny polisserie med lite hokus pokus i. Sånt är populärt nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Helt plötsligt så drabbades jag av känslan att något inte alls stå rätt till. Konstigt att få en nojja sådär bara. 😳😱😐 :mellow: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Ny polisserie med lite hokus pokus i. Sånt är populärt nu. Vart nästan sugen på att se Twin Peaks nu... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Helt plötsligt så drabbades jag av känslan att något inte alls stå rätt till. Konstigt att få en nojja sådär bara. 😳😱😐 :mellow: Det är mycket som är fel här i världen så det har du rätt i. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Det är mycket som är fel här i världen så det har du rätt i. 🙂 😲 Skit i världen! Nu är det något som inte står rätt till här hos mig. Fatta hur jobbigt det är. 😏😠 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Vart nästan sugen på att se Twin Peaks nu... 😳 Twin peaks var för jobbigt. Det räckte med att man nös så hade man tappat bort sig fullständigt i handlingen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 😄 jo jag brukar känna så oxå 😑 Ninja på det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Nu gör ja kväll! Ha det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Twin peaks var för jobbigt. Det räckte med att man nös så hade man tappat bort sig fullständigt i handlingen. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 18 februari 2015 Dela Postat 18 februari 2015 Twin peaks var för jobbigt. Det räckte med att man nös så hade man tappat bort sig fullständigt i handlingen. Lite som i längsta då.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 18 februari 2015 Dela Postat 18 februari 2015 Råkade hamn på Mc Donalds för en stund sedan. Nu är man proppmätt och undrar vad tusan man hade där att göra. 😏😲 Nu gör ja kväll! Ha det! Natti natt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 18 februari 2015 Dela Postat 18 februari 2015 Natti natt! Lycka till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 februari 2015 Dela Postat 18 februari 2015 Nu gör jag morgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 18 februari 2015 Dela Postat 18 februari 2015 Twin peaks var för jobbigt. Det räckte med att man nös så hade man tappat bort sig fullständigt i handlingen. När Memphis frågade om vi hade några favoritordspråk så hade jag inget, men nu har jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 18 februari 2015 Dela Postat 18 februari 2015 😳😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari 2015 Dela Postat 18 februari 2015 😄 i 🥰 akffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 18 februari 2015 Dela Postat 18 februari 2015 Lycka till. Gick lite sådär för mig med sovandet. Min kyckling och laxmage gillade inte att jag åt mc Donalds så sent tror jag. Har sprungit på toa halva natten. Konstigt nog så känner jag mig utvilad om än nyvaken nu. Vaknade med en massa idéer som jag ska skriva ner nu. En ritning på hur jag vill bygga om huset. En ritning på ackustikpaneler. En studiomöbel som är byggbar (typ Ikea). En idé på boken so mjag skrev på förut men som nu har legat på hyllan rätt länge. Men fört någras koppar kärlek! 🥰 :wub: 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 februari 2015 Dela Postat 18 februari 2015 Nu gör jag lunch!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 februari 2015 Dela Postat 18 februari 2015 Nu äter jag lunch!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari 2015 Dela Postat 18 februari 2015 Det är gott! Nu har jag ätit lunch! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 18 februari 2015 Dela Postat 18 februari 2015 Nu postar jag ett inlägg här. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 18 februari 2015 Dela Postat 18 februari 2015 Nu postar jag ett inlägg här. 😑 Nu citerar jag mitt tidigare inlägg. 😑 -_- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari 2015 Dela Postat 18 februari 2015 Gig kl 13! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 18 februari 2015 Dela Postat 18 februari 2015 Gig kl 13! 😎 Rock'em all! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts