Den Gode Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Ingefära på gröt?? 😲 Va gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Nu kaffe! Sedan göra slut på de stackars slantar som överlevt denna månad i min ägo. Kan säkert köpa mycket kul för 26 kr. 😄😲😏😠🙁😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Jag är också pank. Men jag har sparpengar som jag inte får bränna som jag bränner. Så det är ok. Beställde två album igår t ex. Det hade jag inte råd med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Bättre att bränna ved! HAHAHAHA va kul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Eller gräs. Det kom ut en rapport om att gräs kan öka psykosrisken upp till fem gånger häromdagen. Hasch däremot var lugnt. Själv håller jag mig till öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Fast nu när jag ligger på underskott försöker jag köra varannan starksprit. Måste tänka på kalorierna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Har också ett konto med pengar som inte rörs av mig. Krävs ju att jag har det när jag har så låg inkomst men bor i villa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Nu blir det lite Wallander och klappa hund på magen ett tag fram över. Och några koppar kärlek såklart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Här blir det mat i magen och sedan klappa till... Neej vänta nu? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 aldrig fel att klappa lite 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Mastrar en sista gång genom APEX EQ o DynaMaxx limitern nu. Distmunspel! Blev inte hundra bra, en mm för mkt baskagge i bilen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Har du en riktig kompressor nu, med rör och reläer? Ja, riktig är den väl, men inga rör eller reläer. Jag har haft lite rörprylar genom åren, men det har alltid slutat med att jag gjort mig av med dem, de låter alltid sämre än burkar utan rör. Förutom i gitarrstärkare då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Ja, riktig är den väl, men inga rör eller reläer. Jag har haft lite rörprylar genom åren, men det har alltid slutat med att jag gjort mig av med dem, de låter alltid sämre än burkar utan rör. Förutom i gitarrstärkare då. Har fått för mig att du gillar att göra affärer lika mycket som att testa nya prylar, men det stämmer säkert inte. Har du slutat att köra lastbil? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Prylar e kul! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 http://youtu.be/wfPOANlbyWw 😮😄😎 B) 😎🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 😆😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Vem vet minst? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Det blir en semla till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 känslan när man kommit på något riktigt schysst och inser var man plagierat det ifrån 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Yo! 😎 Haft bra musikrelaterade möten idag 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Det blir en semla till. Det går inte att äta mindre än två semlor, och det är inte bra för diabetesen. Om suget blir för starkt tar jag en bytta glass i stället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Yo! 😎 Haft bra musikrelaterade möten idag 😎 Vagott och inspirerande! 😄 Blev det nån kaffe på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Vagott och inspirerande! 😄 Blev det nån kaffe på det? Japp! 😄 Abnormt mycket kaffe varte! Å fri lunch! 😄 Kommer bli bea detta! 🙂 Bea 😳 bra mena jag 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Beasås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Såg just att Wallander fått en ny medarbetare i säsong två. Jan Martinsson heter denne. Lät bekant på något sätt... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Beasås He gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Såg just att Wallander fått en ny medarbetare i säsong två. Jan Martinsson heter denne. Lät bekant på något sätt... 😏 😆😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Såg nyss att Henrik Franzén dött i Wallander också. En av mina klass kamrater så hu hoppas jag att J. Martinsson fångar boven. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts