slejnard Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Det blev en semla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Morrn grabbar! (O ev tjejer) Hant varre in här på några dar.... I dag ska jag mixa en av mina egna blueskompositioner. Bra som satan spelat i alla fall. Polarn la om sina gitarrsolon igår, bra som fan blev det. Han har en drös Gibson, spelar nästan enbart 335 med PAF 57 mickar. Telecaster + 335 blir ett jäkla bra sound, roligare än om bägge kör singelcoil eller humbuggs... Jag spelade själv grymt på både gitarr o munspel. Satan vad roligt det är. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Det vill man höra, GN! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Nåt sånt här menar du? Just det pucko...eh,,pico. Annars var det snarare höjd och längd jag tänkte på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Det vill man höra, GN! 🙂 Mastrar en sista gång genom APEX EQ o DynaMaxx limitern nu. Distmunspel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Mastrar en sista gång genom APEX EQ o DynaMaxx limitern nu. Distmunspel! Har du en riktig kompressor nu, med rör och reläer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Just det pucko...eh,,pico. Annars var det snarare höjd och längd jag tänkte på. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Har ni nånsin tänkte på hur gott akffe är? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Näe faktiskt inte! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Just det pucko...eh,,pico. Annars var det snarare höjd och längd jag tänkte på. Nej du menade nog hopprep och simhopp.... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Har ni nånsin tänkte på hur gott akffe är? 😮 Sluta! Teaser där! 🥰 :wub: 😊🥰 :wub: 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Lesley gore hade en hit med den här låten vid 17 års ålder 1963. Inspelningen är från 1965. Nu är hon "tack och hej" som en kille jag hade på särvux brukade säga. http://youtu.be/XsYJyVEUaC4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Nej du menade nog hopprep och simhopp.... 😑 Jäpp, och på samma gång. Försökte få dom i simklubben intresserade av en ny sport. Tremeters med hopprep. Dom blev riktigt intresserade. Dom gav inte upp förrän halva laget låg i gipsvagga och dom inte hade fullt lag till tävlingarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Ersätt hopprepet med en bungylina så får de ju möjligheten att gör fler trix per hopp också. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Skönt att jag får min pengar imorgon så att jag slipper äta kyckling, lax och lövbiff. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Skönt att jag får min pengar imorgon så att jag slipper äta kyckling, lax och lövbiff. 😑 Har du det i frysen? Har ätit alldeles för mycket grillad kyckling på slutet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 själv ligger jag på kaloriunderskott. väldigt ekonomiskt, dessutom kommer jag se bättre ut sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 (redigerat) Har du det i frysen? Har ätit alldeles för mycket grillad kyckling på slutet. Jo så är det. Köpte en massa när det var billigt. Sedan så åt jag bara den billiga maten jag också köpte och sparade på "lyxmaten" så nu skulle jag gärna byta ett kg kyckling mot en rulle blodpudding. 😏 Omväxling förnöjer. 😐 Redigerat 17 februari 2015 av k9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Fördelen är att jag nu hittat en massa andra sätt att krydda kycklingen på. Men kanel och ingefära är fortfarande intressantast och godast. Följt av curry som ju är gott men inte så spännande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Någon av er som hört talas om aktiva monitorer av märket US-Blaster? Blev erbjuden att köpa ett par men de verkar vara billigt skräp. Men får man dem billigt så kan de ju vara bra skräp per krona med iofs. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Låter dom bra så låter dom bra annars kan det va kul att ha olika lyssningar och det kan va bra så att man kan få musiken att låta bra sedan! Brava? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Skräp hör hemma i papperskorgen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 I papperskorgen kan man höra skräp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Tror att jag köper dem och ställer dem i rummet utanför bastun. Så kan jag jag lyssna på musik när jag bastar med. 🙂 Och ji det är bra tt ha flera olika högtalare att kontroll lyssna i med. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Fördelen är att jag nu hittat en massa andra sätt att krydda kycklingen på. Men kanel och ingefära är fortfarande intressantast och godast. Är det inte sånt man har på gröt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Många skräpposter här nu. 😏 Är det inte sånt man har på gröt? Ingefära på gröt?? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 17 februari 2015 Dela Postat 17 februari 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts