Guitar Nilsson Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Guitar watson, eller vad han heter, var väl med? Just det omslaget var väl inte så hemst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Ett par plusgrader idag. Jokkmokks marknad, där brukar det väl normalt vara 40 minus? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Jå men idag bara nån minus. Vi åker dit...hörs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Tjöp inge skräp. Men det Jokkmokks marknad (ska det stavas så?) kanske inte har en massa tingeltangel? Hur långt har ni att åka dit då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Vild Hasse kanske är där! Han brukar ha gött kött! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 14 mil har vi! Renskav nu på hotell Gästis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Vild Hasse kanske är där! Han brukar ha gött kött! ☺️ Är det han med korven i malung? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Är det han med korven i malung? Japp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 visste inte att han var sån kändis när jag var där och fick en nån märklig historia berättad för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Han har vart en del på olika marknader med sitt stånd. Korvstånd alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Hemme nu ☺️ Såg inte vildhasse 😮 Vi såg däremot när de raceade med renar! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Läste att det är farligt att gå ut i norrland. 30 sekundmeters snöstorm. Det är värre än här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Men snart börjar ju melodifläskivalen! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Men snart börjar ju melodifläskivalen! 😑 Dubbel på det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Jäpp. Swing it magistern som lördaxfilm i tvåan. Herrejävlar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Ska kolla åtminstone på denna deltävlingen i år, mest för att Daniel Gildenlöw är med. En av mina favoritmusiker. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Ska kolla åtminstone på denna deltävlingen i år, mest för att Daniel Gildenlöw är med. En av mina favoritmusiker. 🙂 Det är bra. Då kan du gå in i festivaltråden och skriva vad du tycker om favoriterna. Du är nästan aldrig med i storforum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Jag tror jag håller mig här, storfora skrämmer mig. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 😄 Ska åxå se. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Jag vet int ens vilka som e me i år men kollar ändå! Iallafall ikväll.. ☺️😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Jag vet int ens vilka som e me i år men kollar ändå! Iallafall ikväll.. ☺️😑 AB betygssäter låtarna. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/markuslarsson/article20280823.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Men jag gissar på att det är som vanligt, slätstrukna låtar som platsar i syföreningens årsmöte på en söndag eftermiddag. . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Förra årets vinnarlåt var förfärlig, och den året innan oxå. Avskyr det där indiewailandet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 1. Anna book med en riktig dussinvariant. Kommer förhoppningsvis bättre grejer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 2. Fruktansvärt. Barfotatrenden fortsätter. Ingen höjdare med storlek 46. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 3. Det gick ju bra för malena, så varför inte? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 4. Skitlåt, men dockorna är välgjorda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Den Gode Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 (redigerat) 5. Hatar rapp. Resten bäst hittills. Edit - utom trummorna. Redigerat 7 februari 2015 av Den Gode Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 7 februari 2015 Dela Postat 7 februari 2015 Meter per sekund heter det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts