electrosång Postat 13 december 2014 Postat 13 december 2014 Sångare med inspelningsmöjligheter här. Någon som vill samarbeta över nätet. Jag skriver gärna text och tar ut melodi, men behöver bra musik typ Da buzz, basic Element
Johan Brynte Postat 13 december 2014 Postat 13 december 2014 visst. Men jag gillade inte så mycket denna låt direkt. Jag gillar mer ÖS. Och bättre melodier. Den här e inte så harmoinic. Men vi kan sammarbeta om du vill. Kommer försöka lyfta fram dig. Visa gärna lite fler låtar du gillar så jag vet din stil också.
Johan Brynte Postat 13 december 2014 Postat 13 december 2014 kan du tänka dig något i dessa stilar. lite dance inspererad hands up kan bli riktigt bra https://www.youtube.com/watch?v=wKHF2YrjISY
electrosång Postat 13 december 2014 Trådstartare Postat 13 december 2014 Denna låt la jag upp mer så man kan höra min röst. Jag gillar mer åt Gravitonas hållet :-) Maila mig på parantparant@gmail.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.