Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Om du har tappat bort den, ja då har du verkligen otur. Du får ingen ny dongel. Är den trasig däremot så kan man skicka den och de gamla licenserna läggs upp på en ny dongel. Men en borttappad ersätts inte.

Postat (redigerat)

"2. Procedures for lost/defective USB-eLicensers

I have accidentally lost my USB key! Does it get replaced by Steinberg?

• Again, the USB-eLicenser is the most vital part of your product!
    Please make sure to have all eLicensers registered in MySteinberg so that they are known. Without a MySteinberg account and a USB-eLicenser registration, no replacement is possible.
    Now, in case the USB-eLicenser has been lost or stolen, please contact your local support for further information on how to proceed.
    It might make sense to have an empty spare USB-eLicenser at hand as we only replace the licenses stored on the lost/stolen key (if all preconditions are met)."

Hämtat härifrån:

https://www.steinber...leshooting.html

Om man polisanmäler förlusten så kan man kanske uppfylla kraven för att få en ny. Kontakta supporten.

mvh//Peter

Redigerat av Sleap
k9 (oregistrerad)
Postat

Om du har registrerat produkten hos Stenberg så kan du köpa en ny dongel och använda den registrerade produktnyckeln. Fick själv göra det efter att jag hade en brand här hemma.

• 2 veckor senare...
Postat

Hej!

Väcker den tråden igen eftersom min dongel med licens har kraschat och jag har köpt en ny,men hur gör man?

Jag har cb 7.5 registrerat på steinberg.

Någon som vet?

Såg att k9 tydligen hade gjort det?

Väntar på deras support men inte hört något.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag har för mig att jag bara laddade ner ett program (en pluggin typ) och aktiverade dongeln med den produktnyckel som jag registrerat hos Steinberg.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.