Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej.

Jag är en hobbyproducent som har jobbat i FL studio samt logic pro i ungefär 2 år till och från men har aldrig riktigt satsat på det.

Har alltid producerat allt möjligt då jag är väldigt öppen för genres, men håller just nu på med enbart EDM. (Big room, Progressive, Melbourne Bounce etc.etc.)

Jag för det mesta ett bra studio-flow men brukar oftast fastna vid delar av arrangemanget av låtarna jag proddar vilket leder till att man startar ett nytt projekt,

tror därför det är bra med en annan person som man tillsammans kan bygga vidare låtarna med.

Om du är sugen på att bolla lite ideér eller starta något helt nytt projekt så är det bara att PMa mig, jag bor i stockholm.

Tack o adjö!

Vill också tillägga att jag har vänner som kan sjunga + att jag känner några djs som spelar på klubbar i stockholm.

https://www.youtube.com/watch?v=PMxUHntyUKU

Redigerat av joelbit
  • 2 veckor senare...
Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.