frejan (oregistrerad) Postat 9 december 2014 Postat 9 december 2014 (redigerat) Hej! Jag söker alltså efter ett samarbete med en DJ som gör feta bakgrunder och som siktar på att turnéra/hålla egna konserter. Gärna i stil med Avicii, Zedd och liknande. Jag har sysslat med låtskriveri länge och tror att jag kommer att kunna bidra till schyssta toplining idéer till dina bakgrunder. Jag spanar gärna in dina bakgrunder och ser om det är något som ger mig rätt feeling. Tjej eller kille spelar ingen roll. Vore trevlig om du hörde av dig! Med vänlig hälsning, Frej Redigerat 10 december 2014 av frejan
JJRockford Postat 10 december 2014 Postat 10 december 2014 Ett tips för eventuellt fler förslag är att skriva om rubriken. Som den står nu så tror nog de flesta att du är en DJ som letar efter någon som kompletterar med toplining. Lycka till!
frejan (oregistrerad) Postat 10 december 2014 Postat 10 december 2014 (redigerat) Ah så sant! Trött igår =). 😱 Någon som vet hur man ändrar rubriker på trådar? 😐 Redigerat 10 december 2014 av frejan
ItsFluff Postat 24 december 2014 Postat 24 december 2014 Jag är faktiskt rätt så sugen, du! Hur går vi tillväga nu? PM?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.