Jon Rinneby Postat 1 december 2014 Postat 1 december 2014 (redigerat) Hej god vänner. Jag har skrivit en jullåt för att stödja årets Musikhjälpen. Genom att ladda ner låten hjälper du till att slå hål på fördomar och höja kunskapen om hiv och aids. Bakom mig står en stor änglakör bestående av gamla och unga, bjällror, slädljud, en jultomte och allt annat som hör julen till. Här kan du lyssna: http://jon.rinneby.se/jul/ gratis eller köpa låten. Alla pengar oavkortat går till Musikhjälpen 2014. Vill man hellre stödja låten genom ett enkelt sms så går det också bra: http://bossan.musikh...amling/jullaten På Spotify: Jon Rinneby – I wish a good christmas to you Goder jul! /Jon Redigerat 4 december 2014 av Yllet
Wernborg Postat 1 december 2014 Postat 1 december 2014 God Jul! Detta var kul att vara med på. Dottern är också stolt! 😄 1
Jon Rinneby Postat 1 december 2014 Trådstartare Postat 1 december 2014 God Jul! Detta var kul att vara med på. Dottern är också stolt! 😄 Och det ska hon vara, en julstjärna är född! /Jon
Jon Rinneby Postat 4 december 2014 Trådstartare Postat 4 december 2014 Och nu finns låten även på Spotify för den som känner sig lat: Jon Rinneby – I wish a good christmas to you /Jon
D Vibe Postat 10 december 2014 Postat 10 december 2014 Mysig låt! Behövs initiativ till Musikhjälpen! Du får se till att snacka med programledarna! 🙂
Peter Roos Postat 11 december 2014 Postat 11 december 2014 Bra initiativ och jättebra låt:-) mvh//Peter
Jon Rinneby Postat 11 december 2014 Trådstartare Postat 11 december 2014 (redigerat) Mysig låt! Behövs initiativ till Musikhjälpen! Du får se till att snacka med programledarna! 🙂 Jag skänkte pengar till din bössa precis. Tackar, gillar dock att hålla mig lite i bakgrunden. Men hör de av sig så 😉 mvh Jon Bra initiativ och jättebra låt:-) mvh//Peter En synnerligen god jul till dig! /Jon Redigerat 11 december 2014 av Yllet
Jon Rinneby Postat 11 december 2014 Trådstartare Postat 11 december 2014 (redigerat) Jag jobbar på SR 🙂 Har tipsat dem Finemang! Låten finns såklart på SRs Musikportal: "Jon Rinneby - I wish a good christmas to you" (44516.wav 2014-12-07) - Samt ovanstående länkar om de undrar 🙂 /Goder juler Redigerat 11 december 2014 av Yllet
Peter Roos Postat 11 december 2014 Postat 11 december 2014 Är det ok att länka på Facebook till låten?
Jon Rinneby Postat 11 december 2014 Trådstartare Postat 11 december 2014 (redigerat) Är det ok att länka på Facebook till låten? Självklart! Ju fler ställen ju bättre 🙂 Har redan gjort den del inlägg på min profil, lägg till mig om ni vill: https://www.facebook.com/jon.rinneby Redigerat 11 december 2014 av Yllet
Peter Roos Postat 11 december 2014 Postat 11 december 2014 (redigerat) Kanon:-) Passade på att skänka en slant också. //Peter Redigerat 11 december 2014 av Sleap 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.