danielbalogh Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 (redigerat) "Faller på plats" heter den https://www.youtube.com/watch?v=g4hkOh1i8x0 Har ni någon konstruktiv kritik tar jag gärna del av denna, tex mixing/mastering-teknik. Över och ut Redigerat 27 november 2014 av danielbalogh
tutt Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 Bra låt! Jag vill ha starkare sång, du har en bra röst! 🙂
klasho Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 Skön pop-dänga. Mixen låter bra men jag håller med om att sången borde höjas något. Vet inte om det kvalificerar sig som medlemspresentation dock.
Kpax Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 Jag tyckte låten var rätt tråkig, produktionen var bättre. Låten hade liksom inget "eget".
punkrockdude Postat 27 november 2014 Postat 27 november 2014 Ganska svängig låt tycker jag trots att jag inte är en stor Hellström eller den genren fantast. Jag håller verkligen med om att stärka sången. Välkommen hit.
Bullerbyn Postat 28 november 2014 Postat 28 november 2014 (redigerat) För höga trummor och för låg sång var min första reaktion. Framförallt vill jag ha ett mjukare mer avrundat virvelljud. Redigerat 28 november 2014 av Bullerbyn
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 28 november 2014 Postat 28 november 2014 På plattan låter det ganska ok faktiskt. Välkommen
Peter Roos Postat 28 november 2014 Postat 28 november 2014 (redigerat) Hej och välkommen! :-) Bra mix på låten. Men - lite högre sång, tack! Redigerat 28 november 2014 av Sleap
k9 (oregistrerad) Postat 29 november 2014 Postat 29 november 2014 Välkommen hit! Kul med lite poppigare toner här på forumet igen med. Tycker rösten blir lite för tunn och får låg i mixen. Skulle vilja ha den lite mindre snävt eqad och lite högre. Känns lite som att det är svårt att höra något unikt i just din röst med denna eq, tyvärr. Låter lite som att du mixat rösten på ett sätt som du är van vi att andra gör, utan att ta hänsyn till hur din röst faktiskt låter. Annars så tycker jag att det låter som att du kan vara mycket nöjd med mixen. Jag är ju själv inte något fan av denna genre men jag gillade ändå låten. Lite kul med den videon med. Men du ska nog ta det lite lungt med kaffet. Det ser ju nästan ut som att du snabbspolar videon..... ☺️
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.