Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Jocke Rönnqvist (oregistrerad)
Postat

Kanske, men vem vet. Det värsta man kan förlora på det är väl att man får nyhetsbrev efteråt...

Postat

Well, är ju gratis, och jag är redan medlem i deras nyhetsbrev, så om det är skräp så är det ju bara att inte använda det :-)

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Kanske ytterligare en one-knob plugin? Jaja vi får se om det är något som är värt att ha eller inte.

pme (oregistrerad)
Postat

Troligen bara nått skräp.

Ah, lofi.
Postat

Det kan ju även vara ett two knob plugin där den första ratten är midistyrd och den andra styrs med tankekraft.

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Om man då råkar tänka på att man är skitnödig så blir mixen bara skit.

Postat

Fast det är nog mer en reflex än att man tänker aktivt på det? Jag skulle iofs kunna tänka "hoppas jag inte skiter på mig".

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Jaha då var det en one-knob som jag misstänkte att det var allra troligast. De är för snåla för att dela ut någon annan sorts plugg än de där skitpluggarna. Den kommer inte att hamna i min DAW.

Postat

Det som är mest intressant är att de normalt sett tar $80 för en tremoloeffekt. Har tagit ner den iaf. Kanske får användning någon gång.

Postat

Jaha då var det en one-knob som jag misstänkte att det var allra troligast. De är för snåla för att dela ut någon annan sorts plugg än de där skitpluggarna. Den kommer inte att hamna i min DAW.

De delar inte ut direkt eftersom man betalar med sin mailadress 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.