Chriskooh Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 LÅTNAMN:Made In Sweden ARTIST/GRUPP:Christopher skoogh GENRE:Trance LÅTLÄNGD:8.04 KOMPOSITÖR:Christopher Skoogh PRODUCENT:Christopher Skoogh EV. MEDVERKANDE:Min dator INSPELNINGSÅR:05 FORMAT:Mp3 128 kbps STORLEK: 7,5 STATUS: Färdig Demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Här är ett spår som jag grejjat med senaste månaden. Skulle Va kula att veta vad ni tycker om den. Kan kanske få nåt tips om ljud bilden oxå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Skulle nog säga Tribal istället... Men klart godkänd... Ljudbilden.....låter bra här i alla fall 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chriskooh Postat 12 april 2005 Trådstartare Dela Postat 12 april 2005 Skulle nog säga Tribal istället... Men klart godkänd... Ljudbilden.....låter bra här i alla fall 😳 Nja jag vill nog ända på stå att det är trance.. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SLC-trax Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Du skulle behöva en bassline och harmonier som passar ihop lite bättre. Låter som att det var för svårt att lägga bas på låten... 😲 Stort ljud men det blir för mycket tycker jag, sänk reverbet (?) och låt inte allt klinga ut så mycket.. tycker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chriskooh Postat 12 april 2005 Trådstartare Dela Postat 12 april 2005 Du skulle behöva en basslineoch harmonier som passar ihop lite bättre. Låter som att det var för svårt att lägga bas på låten... 😳 Stort ljud men det blir för mycket tycker jag, sänk reverbet (?) och låt inte allt klinga ut så mycket.. tycker jag. Ligger nog lite i det du säger, det stora ljudet käkar upp baslinan en del tror jag. Får kolla det. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 14 april 2005 Dela Postat 14 april 2005 Har du en liten reverb på kicken? percsen är bra, swirlandet tar slut lite väl hastigt och tvärt :S, bas slingan hörs men aldrig riktigt skarpt. vet inte om det är ett klockspel eller vad det är förnåt men det låter schysst iaf. sköna melodier än sålänge. percsen byggs på fint, fin öppen hat offbeat. god, du har sjukt med reverb på vissa prylar. Breaket är bra, där skulle du haft en buildup istället med pads o hela sköret, hade passat in bra. Därkom andra breaket med gittar/nåt annat skönt med congo/bongo/tom's, fin mörk swirl men det suddar ut basen. Annars är det en helt okej låt, vet inte om jag vågar kalla detta för trance, det är nåt mittemellan trance och house. keep on banging. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.