Blinger Postat 21 november 2014 Postat 21 november 2014 Har lite funderingar ang mix/mastring. Skulle behöva komma i kontakt med någon som utför mixning och mastring proffsigt för ett gäng i stort sätt färdigställda låtar av soloartist. Referensmaterial kan skickas via mail om du tror dig vara rätt man för jobbet. Genren är i allmänhet pop/rock. Exempel på amatörmixad version av en låt från artisten finns här: https://www.youtube.com/watch?v=YXK1I3I8BqI Lön för mödan vid eventuellt samarbete diskuteras via personlig kontakt över mail. Mail: Sonofmichael@hotmail.com Tack på förhand. //B. Linger
Kpax Postat 21 november 2014 Postat 21 november 2014 Jag kan ställa upp...lyssna gärna på min fina låt: Kpax, helt i min smak
Jon Rinneby Postat 21 november 2014 Postat 21 november 2014 Jag har lång erfarenhet av både mixning och mastring. Du kan kika på min studio här: Sound of wool - Eller slänga i väg ett mail till jon (snabel-a) rinneby.se mvh Jon
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.