Snow Brigade Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 LÅTNAMN: Catapult ARTIST/GRUPP: Spinning Feather GENRE: Singer/Songwriter LÅTLÄNGD: 4.43 KOMPOSITÖR: Spinning Feather PRODUCENT: Spinning Feather EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 6.5 mb STATUS: demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 höj sången! - jag hör inte texten alls. annars låter det bra, och jag återkommer gärna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snow Brigade Postat 12 april 2005 Trådstartare Dela Postat 12 april 2005 höj sången! - jag hör inte texten alls. annars låter det bra, och jag återkommer gärna. Ok, jag har låten på garageband.com också och det är många där som menar på att sången kunde höjas. Jag vet inte om jag har märkliga högtalare eller om det bara är så att jag som har gjort låten tycker att jag hör texten (eftersom jag kan den...). Det ska inte vara omöjligt att höra texten (menar du att du inte hör den ALLS?), men det ska kräva lite från lyssnaren...liksom..."hmm, nu får jag lyssna extra noga"...typ... Tack för kommentaren förresten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Jag fattar vad du menar SB, men du kan nog dra upp sångregeln lite till. Skön låt annars Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
machin Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 mm, höj sången lite iallafall. Det låter mest som mummel nu.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Vad mycket bra musik det finns på forumet! Snygg, lite svårfångad melodi och hör inte heller vad du sjunger om. Munspelet kunde få komma fram lite mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oden Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Instämmer med de flesta andra, jag skulle vilja höra mer av sången samt munspelet. Men annars en go låt 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knop3se Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Håller med om att sången ligger lite lågt...det är ju rätt vanligt att man lyssnar lite väl högt på sin egen låt när man mixar och när någon annan sen lyssnar på "normal lyssningsnivå" så låter vissa grejor lite lågt kanske...har lite problem med sånt själv...(note to self: Skaffa monitorer för fan!) annars låter det fint och proffsigt :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.