Jump to content
Annons

Någon i Göteborg som kan ge privatkurs i Logic x pro?

Recommended Posts

woodenheart (oregistrerad)
Postat

Hej, jag söker någon som till ett rimligt pris kan privatundervisa mig i logic x pro, jag kan en del men det finns så mycket som jag skulle vilja lära mig.

Det jag spelar är akustisk musik, så det skulle vara bra med någon som har erfarenhet av detta och kan exempelvis visa mig lite mix-tricks m.m !

Hör av er!

Annons
Postat (redigerat)

Om nu inte Logic X Pro skiljer sig så himla mycket från Logic Pro (har Logic Pro själv), så finns det ganska många mix-videor här på forumet, men man behöver bli Plusmedlem förstås:

Videor

Det är kanske inte allt som passar stilmässigt, men man kan ju ändå lära sig mycket av dessa. Har själv lärt mig otroligt mycket både i Pro Tools och Logic av dessa video-lektioner/tutorials. Annars finns det nog ganska mycket på nätet också.

mvh/Peter

Redigerat av Sleap

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.