Coffeemidget Postat 12 april 2005 Postat 12 april 2005 (redigerat) Tänkte at jag skulle bidra lite iallafall till demobanken eftersom jag inte gjort det på ett tag. Denna gjorde jag sent på natten när jag drack kaffe å tränade på att spela flöjt, hoppas den inspirerar 😆 Your browser does not support the HTML5 audio tag edit: glömde lägga dit en länk Redigerat 12 april 2005 av Maximiliananthony
oden Postat 12 april 2005 Postat 12 april 2005 Hel skön låt! känns lite arab/medeltids känsla på den 🙂
equality Postat 12 april 2005 Postat 12 april 2005 Kul! 🙂 Kan nästan se Nils Poppe framför mig i Sjunde Inseglet även om inte kaffe var känt här på medeltiden väl?
Nad Postat 12 april 2005 Postat 12 april 2005 Det är med sorg i hjärtat jag nu måste ta en kaffepaus på RIKTIGT! Får halsbränna av skiten! Detta är andra dagen, men det går riktigt bra. Dricker Grönt te. Din låt är kul. Ös på med charmen! Men kaffesugen blir jag INTE!
Krumhorn Postat 17 april 2005 Postat 17 april 2005 Charmigt och bra! Fast blockflöjten var lite sur, tänk på att värma den (om den är av trä) innan du spelar. Låter som du blåser aningens för hårt med, kan kanske bidra till det aningens sura. Hoppas på mer sånt här, roligt att någon annan än jag använder blockflöjt i sina alster! 😲
Håkan Ekberg Postat 17 april 2005 Postat 17 april 2005 Kul låt, man blir ju riktigt kaffesugen ju! 😲 Håkan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.