Twilight_Zound Postat 10 november 2014 Dela Postat 10 november 2014 Kan man inte bara droppa in och säga hoj hoj... Eller Tjena... Va gör ni?? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 november 2014 Dela Postat 10 november 2014 (redigerat) Välkommen tillbaks! Vad alla andra gör kan jag inte svara på, jag kan knappt ens svara på vad jag själv gör. Oftast inget som är värt att nämna. Men ibland gör jag vettiga saker, som att dricka kaffe. 😆 Redigerat 10 november 2014 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 10 november 2014 Trådstartare Dela Postat 10 november 2014 Låter vettigt, sant... Själv ska jag snart käka lite. Satt precis och tubade lite på electri6ity... VILL HA... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 november 2014 Dela Postat 10 november 2014 Tjenare kul å se dä! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.