Ken Kängström Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 Vore skojj att veta. Det finns mängder med högkvalitativa skapelser här på forumet. Även mycket att inpireras ifrån. Jag tror själv att jag har omedvetet inspirerats av de flesta här. Kommer dock inte på någon specifik låt som fått mig att tänka på andra banor. Ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 Givetvis ditt test 4 addic. Det fick mig att inspireras till den låten vi gjorde ihop. Även Carl B har jag inspirerats av, all day då framförallt. Sedan vet jag inte just nu. Får klura lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 11 april 2005 Trådstartare Dela Postat 11 april 2005 Givetvis ditt test 4 addic. Det fick mig att inspireras till den låten vi gjorde ihop. Även Carl B har jag inspirerats av, all day då framförallt. Sedan vet jag inte just nu. Får klura lite. Skojj att höra =). Har själv börjat lyssna mer på synth och elektroniskt tack vare dig och många andra. Och det är tack vare er på forumet som jag började experimentera med filtersvep 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 Blev riktigt inspirerad av en låt som hette them babylonain sirpance nånting. Så va de nån dryg jävel som började dividera om hur tragiskt de e när "Vita" snackar om "rastagrejs".. Tror inte den fick några vidare revyer men jag tyckte den va svingrym, om än lite skum. Började med en serie "skitiga-beats" låtar efter det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 Jag har inspirerats av Culloden mycket på sistone. Trots att vi båda håller på med progressiv metal så har Culloden en helt annan "approach" till musiken och låtskrivandet än vad jag har. 😛 Jag har lixom fått nya infallsvinklar vilket är väldigt nyttigt emellanåt. 😏 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 Trippelmax har nångång tvingat mig under pistolhot att göra låt, trots att jag och min bakfylla inte ville. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Culloden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Jag har gjort massor av låtar efter att ha inspirerats av folk på forumet. Inte så mycket av andra demos kanske, men saker folk skrivit. Sen har jag ju börjat samarbeta med flera - tack vare forumet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.