Jump to content
Annons

Har ni inspirerats av någon på forumet när


Ken Kängström

Recommended Posts

Vore skojj att veta. Det finns mängder med högkvalitativa skapelser här på forumet. Även mycket att inpireras ifrån. Jag tror själv att jag har omedvetet inspirerats av de flesta här. Kommer dock inte på någon specifik låt som fått mig att tänka på andra banor. Ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Givetvis ditt test 4 addic. Det fick mig att inspireras till den låten vi gjorde ihop. Även Carl B har jag inspirerats av, all day då framförallt. Sedan vet jag inte just nu. Får klura lite.

Link to comment
Dela på andra sajter

Givetvis ditt test 4 addic. Det fick mig att inspireras till den låten vi gjorde ihop. Även Carl B har jag inspirerats av, all day då framförallt. Sedan vet jag inte just nu. Får klura lite.

Skojj att höra =). Har själv börjat lyssna mer på synth och elektroniskt tack vare dig och många andra. Och det är tack vare er på forumet som jag började experimentera med filtersvep 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev riktigt inspirerad av en låt som hette them babylonain sirpance nånting.

Så va de nån dryg jävel som började dividera om hur tragiskt de e när "Vita" snackar om "rastagrejs".. Tror inte den fick några vidare revyer men jag tyckte den va svingrym, om än lite skum. Började med en serie "skitiga-beats" låtar efter det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inspirerats av Culloden mycket på sistone. Trots att vi båda håller på med progressiv metal så har Culloden en helt annan "approach" till musiken och låtskrivandet än vad jag har. 😛

Jag har lixom fått nya infallsvinklar vilket är väldigt nyttigt emellanåt. 😏

Mvh / djonas

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har gjort massor av låtar efter att ha inspirerats av folk på forumet. Inte så mycket av andra demos kanske, men saker folk skrivit.

Sen har jag ju börjat samarbeta med flera - tack vare forumet! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...