slejnard Postat 23 november 2014 Dela Postat 23 november 2014 Tackar! 🙂 Nu finns den även på Soundcloud: https://soundcloud.com/slejnard/voices-tells-you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 23 november 2014 Dela Postat 23 november 2014 Grattis dubbelt upp. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 23 november 2014 Dela Postat 23 november 2014 Grattis! Bra gjort! Berätta lite om trummorna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 november 2014 Dela Postat 23 november 2014 Grattis, Slejnard!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 november 2014 Dela Postat 23 november 2014 Tackar boys! Om trummorna.: Det är från min porta BossBR. Sen har jag lagt på lite extra med digitaltrymmor Roland TD3. Bus-compressor och lite rum. Lite distorsion. 🙂 Gitarrerna är en american strat med rosewood-greppbräda 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 23 november 2014 Dela Postat 23 november 2014 (redigerat) Portan vinner festivalen! Cooolt! Edit: Fast mest Slejnards låt förstås. Redigerat 23 november 2014 av Guitar Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 november 2014 Dela Postat 23 november 2014 Portan vinner festivalen! Cooolt! Ja delvis iaf. Trummorna! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeteK Postat 23 november 2014 Dela Postat 23 november 2014 Grattis Slejnard! Kul tävling! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 23 november 2014 Dela Postat 23 november 2014 (redigerat) Grattis! Gillar vibbarna. Men grammatiskt borde det väl vara "Voices tell you", dvs plural, och singular s:ett borde editeras bort? (...Sånt som lätt händer när man ändrar mellan singular och plural under låtskriveriet.) Redigerat 23 november 2014 av Erik dP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 november 2014 Dela Postat 23 november 2014 (redigerat) Grattis! Gillar vibbarna. Men grammatiskt borde det väl vara "Voices tell you", dvs plural, och singular s:ett borde editeras bort? (...Sånt som lätt händer när man ändrar mellan singular och plural under låtskriveriet.) Du kan ha rätt! Vi diskuterar för fullt här hemma. Tänker mig att betydelsen iaf ska vara röster säger/berättar till dig vad du ska göra. Inte lätt när det är så längesen en gick skola men tror jag har rätt. Redigerat 23 november 2014 av slejnard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 23 november 2014 Trådstartare Dela Postat 23 november 2014 Tackar! 🙂 Nu finns den även på Soundcloud: https://soundcloud.com/slejnard/voices-tells-you Nu får du ta chansen att göra egen festival. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 november 2014 Dela Postat 23 november 2014 Nu får du ta chansen att göra egen festival. Aha. Ska grunna! Nån annan får gärna ta initiativ och dra igång en på liknande sätt som du gjorde. Riktigt bra genomfört hellfog! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 november 2014 Dela Postat 29 november 2014 Yo! Spelade in en akustisk version med iPhone! 😄 Håll till godo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 29 november 2014 Dela Postat 29 november 2014 Snygg mössa! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 november 2014 Dela Postat 29 november 2014 Snygg mössa! 🙂 Yay! Köpt på marknaden i Arjeplog! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 29 november 2014 Dela Postat 29 november 2014 Du kan ha rätt! Vi diskuterar för fullt här hemma. Tänker mig att betydelsen iaf ska vara röster säger/berättar till dig vad du ska göra. Inte lätt när det är så längesen en gick skola men tror jag har rätt. Yes det är rätt. (a) voice tells you eller voices tell you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 29 november 2014 Dela Postat 29 november 2014 Yes det är rätt. (a) voice tells you eller voices tell you. Det är lite marigt det där med grammtiken. 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 29 november 2014 Dela Postat 29 november 2014 Det är lite marigt det där med grammtiken. 🤪 Grammtiken längtar ofta efter grammhannen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aROCKER Postat 5 december 2014 Dela Postat 5 december 2014 Slängde in en låt...tillsammans med Bluesboy och therocker! Grattis till min första cyber-bekantskap SLEJNARD, som vann tävlingen! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aROCKER Postat 5 december 2014 Dela Postat 5 december 2014 (redigerat) Vilka stod för bidragen? Aha...stod i låtpresentationen Redigerat 6 december 2014 av aROCKER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 6 december 2014 Dela Postat 6 december 2014 Det står ju vid låttitlarna vilka som gjort låtarna med. Så se det första och det andra inlägget så ser du ju alla tävlande och deras bidrag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 december 2014 Dela Postat 6 december 2014 Slängde in en låt...tillsammans med Bluesboy och therocker! Grattis till min första cyber-bekantskap SLEJNARD, som vann tävlingen! 😄 Thanks! Vi får hitta på nåt nytt ihop snart! Fin bit ni hade också 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 19 december 2014 Dela Postat 19 december 2014 Så är det Slejnard som ska hålla nästa festival då? Kanske temat retro skulle var intressant? Skulle ju kunna bli många olika stilar och idéer då. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 december 2014 Dela Postat 19 december 2014 Nån annan får gärna hålla i trådarna inför en ny festival men jag är gärna medverkande. Retro kunde vara spännande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 19 december 2014 Trådstartare Dela Postat 19 december 2014 (redigerat) Tycker även Retro låter intressant, ja den som är intresserad får gärna ta över, men annars kan jag alltid vara festivalgeneral igen. http://www.svt.se/re...musiken-i-retro Redigerat 19 december 2014 av hellfog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 december 2014 Dela Postat 19 december 2014 Kul om du ställer upp hellfog. Lite idétorka här men det brukar ge med sig ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 19 december 2014 Dela Postat 19 december 2014 Ok jag röstar för Hellfog som general igen då. 😉 Men tycker nog att det kanske kan vara en god idé att vänta lite till efter julen med att starta en ny festival, eller? Blir ju ett JVM i hockey som man måste följa nu med. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 december 2014 Dela Postat 19 december 2014 Exakt! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 20 december 2014 Trådstartare Dela Postat 20 december 2014 Ja precis Hockeyn är väldigt viktigt, så ni får vänta lite tills en ny festival dyker upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 januari 2015 Dela Postat 15 januari 2015 Hockeyn slut. Gick väl sisådär. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.