Jump to content
Annons

Kasstade mig in i forumet i helgen

Nikolaus

Recommended Posts

Hej!

VÀldigt bra forum jag stötte pÄ. Har redan hunnit pröva det.

Mitt namn Àr Nikolaus von Knorring. Jag Àr 24Är och bor i VÀsterÄs. Till vardags Àr jag student och lÀser energiteknik. Senaste tiden har musiken vuxit allt mer i mitt liv vilket jag naturligtvis njuter av. FrÀmst Àr jag artist. SÄngare och gitarrist men ocksÄ lÄtskrivare. I detta forum hoppas jag möta nya intressanta personer att sammarbeta med för att ta er och mig sjÀlv med pÄ nya stora kliv inom musiken.

/Nicko

Dela pÄ andra sajter

Annons

VÀlkommen vÀlkommen. Kommentera gÀrna andras alster ocksÄ om du slÀnger in en lÄt. Hoppas du kommer trivas hÀr bland oss andra lite lÀtt muppiga personligheter.

Dela pÄ andra sajter

Ja man har ju inte rĂ„d att först göra demo sen göra singel. sĂ„ dĂ„ blev de ett steg istĂ€llet 😛

"Anneli Rydahl" ? Ja kan det vara i samband med Indien? Vi kom nyligen hem frÄn tvÄ mÄnaders inspelning och promotion resa dit. Kolla hennes hemsida, den kanske hjÀlper dig att minnas.

www.annelirydahl.com

Dela pÄ andra sajter

Ja man har ju inte rÄd att först göra demo sen göra singel. sÄ dÄ blev de ett steg istÀllet  :rolleyes:

"Anneli Rydahl" ? Ja kan det vara i samband med Indien? Vi kom nyligen hem frÄn tvÄ mÄnaders inspelning och promotion resa dit. Kolla hennes hemsida, den kanske hjÀlper dig att minnas.

www.annelirydahl.com

NjaaÀÀee... henne kĂ€nner jag inte, mĂ„ste ha förvĂ€xlat nĂ„gon eller nĂ„got. đŸ˜Č

Men alltsĂ„ det dĂ€r med "status: singel".. jag trodde du menade att DU var SINGEL! Mer kul sĂ„ juh. 😄

Dela pÄ andra sajter

BTW.. jag Àr sopa pÄ namn, men "Anneli Rydahl".. var har jag hört det innan? :rolleyes:

Ähh din sopa.. đŸ˜Č Anneli RydĂ© Ă€r det du tĂ€nker pĂ„

VÀlkommen hit Von Knorring.. Àr du av adlig slÀkt?

Ovanligt efternamn iaf

Dela pÄ andra sajter

BTW.. jag Ă€r sopa pĂ„ namn, men "Anneli Rydahl".. var har jag hört det innan? 😳

Ähh din sopa.. 😆 Anneli RydĂ© Ă€r det du tĂ€nker pĂ„

VÀlkommen hit Von Knorring.. Àr du av adlig slÀkt?

Ovanligt efternamn iaf

HĂ€r har vi ett bra exempel pĂ„ nĂ€r denna smiley anvĂ€nds: 😆

Dela pÄ andra sajter

Postat (redigerat)

Tack alla för era varma vÀlkomnanden!

>>demoniqus<< Ointroducerad adel dĂ„ man nĂ„n gong pĂ„ 1800-talet tyckte det var för dyrt att betala avgiften för att vara inskriven i riddarhuset. SĂ„ nĂ„gon godsĂ€gare eller baron Ă€r jag inte utan bara en av oss alla. 😳

>>herwhisper<< Tack för komentarerna. Tycker det Àr svÄrt att mixa och spela in i huvudtaget dÀrför uppskattar jag dina komentarer mycket.

>>addic59 och djonas<< MÄste sÀga att jag faller lÀtt för eran musik sedan mina dar i hÄrdrocksband.

Redigerat av Nikolaus
Dela pÄ andra sajter

Hej!

VÀldigt bra forum jag stötte pÄ. Har redan hunnit pröva det.

Mitt namn Àr Nikolaus von Knorring. Jag Àr 24Är och bor i VÀsterÄs. Till vardags Àr jag student och lÀser energiteknik. Senaste tiden har musiken vuxit allt mer i mitt liv vilket jag naturligtvis njuter av. FrÀmst Àr jag artist. SÄngare och gitarrist men ocksÄ lÄtskrivare. I detta forum hoppas jag möta nya intressanta personer att sammarbeta med för att ta er och mig sjÀlv med pÄ nya stora kliv inom musiken.

/Nicko

Hoj och vÀlkommen!

Du rÄkar inte ha en trummisbrorsa/slÀkting som spelat med en viss svensk gitarrhÀlte? (tÀnkte pÄ det ovanliga efternamnet)

Dela pÄ andra sajter

Du rÄkar inte ha en trummisbrorsa/slÀkting som spelat med en viss svensk gitarrhÀlte? (tÀnkte pÄ det ovanliga efternamnet)

Jag Àr inte sÄ nÀra slÀkt med Micke som brorsa. Men pÄ lite avlÀgsnare hÄll ja.

Dela pÄ andra sajter

DĂ€r ser man...

Du rÄkar inte ha nÄgon slÀkt hÀr uppe i Falun/Dalarna ocksÄ? (slÀktspionage pÄ KGB nivÄ)

Dela pÄ andra sajter

DĂ€r ser man...

Du rÄkar inte ha nÄgon slÀkt hÀr uppe i Falun/Dalarna ocksÄ? (slÀktspionage pÄ KGB nivÄ)

Inte som jag har koll pÄ sÄdÀr...gjorde lumpen dÀr alla fall.

Dela pÄ andra sajter

Hej!

Mitt namn Àr Nikolaus von Knorring.

/Nicko

Det var vÀldigt vilket vanligt ovanligt efternamn. Har haft kontakt med 3-4 personer med det efternamnet den senaste mÄnaden...

VĂ€lkommen.

Dela pÄ andra sajter

...Ted? Eller Anna...? 😎

Dela pÄ andra sajter

Stinkey (oregistrerad)

Detta Ă€r det bĂ€sta forumet pĂ„ nĂ€tet, hĂ€r fĂ„r du reda pĂ„ allt du behöver veta och ganska mycket till. 😉

Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.