Nikolaus Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 Hej! Väldigt bra forum jag stötte på. Har redan hunnit pröva det. Mitt namn är Nikolaus von Knorring. Jag är 24år och bor i Västerås. Till vardags är jag student och läser energiteknik. Senaste tiden har musiken vuxit allt mer i mitt liv vilket jag naturligtvis njuter av. Främst är jag artist. Sångare och gitarrist men också låtskrivare. I detta forum hoppas jag möta nya intressanta personer att sammarbeta med för att ta er och mig själv med på nya stora kliv inom musiken. /Nicko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 (redigerat) Välkommen =). Släng upp nåt på demoforumet gärna =). Redigerat 11 april 2005 av addic59 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 11 april 2005 Trådstartare Dela Postat 11 april 2005 Ska sätta mig in i hur det fungerar och slänga in en låt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 Välkommen välkommen. Kommentera gärna andras alster också om du slänger in en låt. Hoppas du kommer trivas här bland oss andra lite lätt muppiga personligheter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 Ska sätta mig in i hur det fungerar och slänga in en låt. Kolla reglerna för demopostning innan du slänger upp nåt. https://www.studio.se/index.php?showtopic=1292 MVH//Kenny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 11 april 2005 Trådstartare Dela Postat 11 april 2005 Nu har jag också lyckats lägga in en låt... Demoforum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 Välkommen. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 Välkommen! Det bästa med låten du postade är dess status.... "singel" 😏 BTW.. jag är sopa på namn, men "Anneli Rydahl".. var har jag hört det innan? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 12 april 2005 Trådstartare Dela Postat 12 april 2005 Ja man har ju inte råd att först göra demo sen göra singel. så då blev de ett steg istället 😛 "Anneli Rydahl" ? Ja kan det vara i samband med Indien? Vi kom nyligen hem från två månaders inspelning och promotion resa dit. Kolla hennes hemsida, den kanske hjälper dig att minnas. www.annelirydahl.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Ja man har ju inte råd att först göra demo sen göra singel. så då blev de ett steg istället "Anneli Rydahl" ? Ja kan det vara i samband med Indien? Vi kom nyligen hem från två månaders inspelning och promotion resa dit. Kolla hennes hemsida, den kanske hjälper dig att minnas. www.annelirydahl.com Njaaääee... henne känner jag inte, måste ha förväxlat någon eller något. 😲 Men alltså det där med "status: singel".. jag trodde du menade att DU var SINGEL! Mer kul så juh. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 BTW.. jag är sopa på namn, men "Anneli Rydahl".. var har jag hört det innan? Ähh din sopa.. 😲 Anneli Rydé är det du tänker på Välkommen hit Von Knorring.. är du av adlig släkt? Ovanligt efternamn iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 BTW.. jag är sopa på namn, men "Anneli Rydahl".. var har jag hört det innan? 😳 Ähh din sopa.. 😆 Anneli Rydé är det du tänker på Välkommen hit Von Knorring.. är du av adlig släkt? Ovanligt efternamn iaf Här har vi ett bra exempel på när denna smiley används: 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herwhisper Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Välkommen! Lyssnade på din låt och gav en liten kommentar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 12 april 2005 Trådstartare Dela Postat 12 april 2005 (redigerat) Tack alla för era varma välkomnanden! >>demoniqus<< Ointroducerad adel då man nån gong på 1800-talet tyckte det var för dyrt att betala avgiften för att vara inskriven i riddarhuset. Så någon godsägare eller baron är jag inte utan bara en av oss alla. 😳 >>herwhisper<< Tack för komentarerna. Tycker det är svårt att mixa och spela in i huvudtaget därför uppskattar jag dina komentarer mycket. >>addic59 och djonas<< Måste säga att jag faller lätt för eran musik sedan mina dar i hårdrocksband. Redigerat 12 april 2005 av Nikolaus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Välkommen! Ska lyssna på din demo nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Hej! Väldigt bra forum jag stötte på. Har redan hunnit pröva det. Mitt namn är Nikolaus von Knorring. Jag är 24år och bor i Västerås. Till vardags är jag student och läser energiteknik. Senaste tiden har musiken vuxit allt mer i mitt liv vilket jag naturligtvis njuter av. Främst är jag artist. Sångare och gitarrist men också låtskrivare. I detta forum hoppas jag möta nya intressanta personer att sammarbeta med för att ta er och mig själv med på nya stora kliv inom musiken. /Nicko Hoj och välkommen! Du råkar inte ha en trummisbrorsa/släkting som spelat med en viss svensk gitarrhälte? (tänkte på det ovanliga efternamnet) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Hi Man 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Tjena! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 12 april 2005 Trådstartare Dela Postat 12 april 2005 Hej "Twilight_Zound" och hej "The Mr". Nice softa låtar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 12 april 2005 Trådstartare Dela Postat 12 april 2005 Du råkar inte ha en trummisbrorsa/släkting som spelat med en viss svensk gitarrhälte? (tänkte på det ovanliga efternamnet) Jag är inte så nära släkt med Micke som brorsa. Men på lite avlägsnare håll ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Hej hopp, välkommen hit till oss 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 Du råkar inte ha en trummisbrorsa/släkting som spelat med en viss svensk gitarrhälte? (tänkte på det ovanliga efternamnet) Jag är inte så nära släkt med Micke som brorsa. Men på lite avlägsnare håll ja. Där ser man... Du råkar inte ha någon släkt här uppe i Falun/Dalarna också? (släktspionage på KGB nivå) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 12 april 2005 Trådstartare Dela Postat 12 april 2005 Där ser man... Du råkar inte ha någon släkt här uppe i Falun/Dalarna också? (släktspionage på KGB nivå) Inte som jag har koll på sådär...gjorde lumpen där alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 13 april 2005 Dela Postat 13 april 2005 Vhälkommen till detta ystra sällskap! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hemluth Postat 13 april 2005 Dela Postat 13 april 2005 Hej! Mitt namn är Nikolaus von Knorring. /Nicko Det var väldigt vilket vanligt ovanligt efternamn. Har haft kontakt med 3-4 personer med det efternamnet den senaste månaden... Välkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 13 april 2005 Trådstartare Dela Postat 13 april 2005 >>Per_a_55 <<Hemluth Tack för att jag får vara i erat sällskap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mickeh Postat 16 april 2005 Dela Postat 16 april 2005 Du råkar inte ha en trummisbrorsa/släkting som spelat med en viss svensk gitarrhälte? (tänkte på det ovanliga efternamnet) Jag är inte så nära släkt med Micke som brorsa. Men på lite avlägsnare håll ja. ...Ted? Eller Anna...? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 april 2005 Dela Postat 16 april 2005 😎 Hej & Välkommen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 16 april 2005 Dela Postat 16 april 2005 Detta är det bästa forumet på nätet, här får du reda på allt du behöver veta och ganska mycket till. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.