Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Någon här som kodar ASP på Surftowns webhotell?? Isf, hur står ni ut??

Surftown kör ju Sun ONE's ASP (f.d Chilisoft's ASP) vilken skiljer sig rätt mycket i kommandon och syntax från Microsoft ASP. Först trodde jag inte det skulle vara någon större skillnad, men ju mer jag kodar desto mer frustrerad blir jag... av alla ASP kod-exempel man hittar på nätet så funkar f-n inte 90% av dem.

Jag har varit väldigt nöjd med Surftown tidigare, men nu har de dessutom haft en massa andra skakiga problem på senare tid, och att Sun ONE's ASP suger så katastrofalt gör att jag överväger att byta webhotell....

Jag har hittat den här ang skillnader mellan MS och Sun's ASP, men den hjälper föga:

http://www.lunarpages.com/faq.php#015

Någon som hittat vettigare dokumentation om Sun ONE's Java? Eller som har några andra friska inslag? Det kliar i rektum så irriterad jag är över det här. 🙂

Annons
miren (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Att du orkar ens fundera på det, hehe

Jag kanske är en tråkig datatomte, men tycker man får välja sina slag och sånt därnt "krafs" skulle jag orkat med ett par-tre timmars klurande innan jag kallade det ondskefullt och bytte webhotell. Mindre huvudvärk, mer tid över till annat, andra billiga o hyfsade hotell växer ju på trän 😛

EDIT: Rektum mår också bättre av ett snabbt byte 😕

Redigerat av miren
Postat

Byt till Space2u.com ... skyssta killar från Norrland... har programerat det mesta... och har aldrig haft problem... Jo föresten... ibörjan då jag inte var så kunnig... då fick jag skript direkt från grabbarna... o så fungerade det fint igen...

De är sjukt billiga och deras antivirusskydd och SPAM-filter är grymt... har inte fått ett enda junkmail...

Ett tips..

http://www.space2u.com (från 25:-/månaden inkl stöd för allt)

Per

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.