stol Postat 21 oktober 2014 Postat 21 oktober 2014 Hej! På mobilversionen på den här siten kommer jag numer till en lista med ämnesområden. Förut kom jag till en lista med de senast skapade/kommenterade trådarna, vilket är mycket bättre enligt mig. Tror siten kan tappa mycket trafik på den här förändringen. Väldigt många tittar på siter med mobilen, och listan på aktuella trådar är mycket effektivare på att dra in folk i att läsa och kommentera trådar än att man ska gå in och titta under ämnen tror jag.
everlastingrecords Postat 21 oktober 2014 Postat 21 oktober 2014 Om du använder den här adressen kommer du rätt: //forum.studio.se/page/index.html Jag har påpekat att rubriklänken inte längre pekar rätt i mobilversionen men det har inte åtgärdats.
stol Postat 21 oktober 2014 Trådstartare Postat 21 oktober 2014 Tackar everlasting! Tips till studio forum att fixa detta. Extremt bra ROI på denna ändringen skulle jag säga.. Skulle inte bli förvånad om siten tappar en hel del trafik pg a detta.
cborg Postat 21 oktober 2014 Postat 21 oktober 2014 På mobilen finns det i menyn en knapp för nytt innehåll. På vanliga webben är det knappen som ser ut som två pratbubblor allra längst upp i den personliga menyn. Funkar för mig iaf.
Mats Stålbröst Postat 21 oktober 2014 Postat 21 oktober 2014 Tack för att ni uppmärksammar oss på problemet, vi ska försöka hitta en bättre lösning. /Mats 1
Guitar Nilsson Postat 21 oktober 2014 Postat 21 oktober 2014 (redigerat) Jag skulle gilla om listan på aktuella ämnen var längre än 15 som ny. Lätt att nån som är insatt i nån fråga, men kanske inte tittar in här minst en gång om dan missar tråden. 25 eller mer vore grejt. Redigerat 21 oktober 2014 av Guitar Nilsson 1
Die Hard (oregistrerad) Postat 21 oktober 2014 Postat 21 oktober 2014 Jag skulle gilla om listan på aktuella ämnen var längre än 15 som ny. Lätt att nån som är insatt i nån fråga, men kanske inte tittar in här mint en gång om dan. 25 eller mer vore grejt. Håller med.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.