Olle E Postat 17 oktober 2014 Dela Postat 17 oktober 2014 Med så många musicerande medlemmar måste vi vara ett av Sveriges smartaste forum http://ed.ted.com/le...n-anita-collins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 17 oktober 2014 Dela Postat 17 oktober 2014 Men för många av oss verkar musiken inte tillföra något värst smart ekonomitänkande va? Fattighjon i Ljusne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 17 oktober 2014 Dela Postat 17 oktober 2014 Men för många av oss verkar musiken inte tillföra något värst smart ekonomitänkande va? Fattighjon i Ljusne. 😆 Nä jag säger varje gång jag köper nåt att nu har jag allt jag behöver och ska inte köpa något mera. Brukar inte hålla sig värst länge. 😕😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 oktober 2014 Dela Postat 17 oktober 2014 Jag torde väl vara bland dom smartaste va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 17 oktober 2014 Dela Postat 17 oktober 2014 Japp! Å sen jag kanske... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 17 oktober 2014 Dela Postat 17 oktober 2014 Jag torde väl vara bland dom smartaste va? Vad då du köper hellre en julmust än nya strängar? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 17 oktober 2014 Dela Postat 17 oktober 2014 Japp! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signia Postat 17 oktober 2014 Dela Postat 17 oktober 2014 Smart^. Sträng ekonomi liksom. Bo i plektrum o kök .. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 17 oktober 2014 Dela Postat 17 oktober 2014 Jag vill ha nån ny channelstrip tror jag. Är det smart? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 18 oktober 2014 Dela Postat 18 oktober 2014 Jag vill ha nån ny channelstrip tror jag. Är det smart? Nej nej! 😠 Istället för att köpa en ny kanallimpa så är det bättre att du knatar ned till ICA och köper en Skogaholmslimpa. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 oktober 2014 Dela Postat 18 oktober 2014 +1 på den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keyboard (oregistrerad) Postat 18 oktober 2014 Dela Postat 18 oktober 2014 Nej nej! 😠 Istället för att köpa en ny kanallimpa så är det bättre att du knatar ned till ICA och köper en Skogaholmslimpa. 😄 Är det här det är tänkt att man ska skratta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 18 oktober 2014 Dela Postat 18 oktober 2014 Beror på om man har humor eller inte eller tar sig själv på fort stort allvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 18 oktober 2014 Dela Postat 18 oktober 2014 Skogaholmslimpa brukar jag köpa för det mesta. Gött de med hushällsost o doppa te så det rinner över bordet. Eller i Oboy. I stället för att köpa en kanallimpa ska jag kanske sälja en. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 oktober 2014 Dela Postat 18 oktober 2014 Ah limpa e gott! Med julmüst! 🥰☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laban1 Postat 18 oktober 2014 Dela Postat 18 oktober 2014 I stället för att köpa en kanallimpa ska jag kanske sälja en. Eller Lunchbox? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 19 oktober 2014 Dela Postat 19 oktober 2014 Sålänge det inte är en cigarettlimpa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.