Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan! Jag gör popmusik och har ingen tillgång till studio längre men jag har en rätt fet hemmastudio, dock så saknas trummor.. Så jag söker någon glad trummis som vill göra ett distanssamarbete, jag skickar låt via t.ex dropbox och du lägger trummor. Kul o blanda lite olika musiker man aldrig träffat förut och det skulle vara ett roligt projekt! skriv om det är intressant och om du vill hjälpa till!

mvh Pelle

Annons
Postat

Kul! Om det är ett budgetlöst projekt som mer bygger på glädje än på business och nivå, finns det ju flera glada entusiaster som erbjuder okej truminspelning på distans, har sett några på bl a vend.se och liknande sidor. Tror även flera av dom syns här från och till.

• 1 månad senare...
Postat

Jag lyssnar gärna på lite låtidéer så ser vi! Jag gör pålägg åt diverse låtskrivare och producenter.

Har än så länge några få klipp på www.drumshed.se

/Christer

• 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.