pop-per Postat 9 oktober 2014 Postat 9 oktober 2014 Hejsan! Jag gör popmusik och har ingen tillgång till studio längre men jag har en rätt fet hemmastudio, dock så saknas trummor.. Så jag söker någon glad trummis som vill göra ett distanssamarbete, jag skickar låt via t.ex dropbox och du lägger trummor. Kul o blanda lite olika musiker man aldrig träffat förut och det skulle vara ett roligt projekt! skriv om det är intressant och om du vill hjälpa till! mvh Pelle
Top Floor Studios Postat 13 oktober 2014 Postat 13 oktober 2014 Kul! Om det är ett budgetlöst projekt som mer bygger på glädje än på business och nivå, finns det ju flera glada entusiaster som erbjuder okej truminspelning på distans, har sett några på bl a vend.se och liknande sidor. Tror även flera av dom syns här från och till.
Trumlund Postat 18 november 2014 Postat 18 november 2014 Jag lyssnar gärna på lite låtidéer så ser vi! Jag gör pålägg åt diverse låtskrivare och producenter. Har än så länge några få klipp på www.drumshed.se /Christer
FELUXZ Postat 7 december 2014 Postat 7 december 2014 Jag lägger gärna på lite trummor 🙂 Kan man få höra på någon demo?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.