Guitar Nilsson Postat 8 oktober 2014 Postat 8 oktober 2014 Hur ofta borde man byta rör i LA610mkll? Jag tycker det börjar låta lite väl mycket gitarrförstärkare om Neumannen. Kommer inte ens ihåg när jag köpte den.
wallmannen Postat 8 oktober 2014 Postat 8 oktober 2014 Vid normal användning borde rören i en la610 hålla många, många år innan det blir dåliga.
Guitar Nilsson Postat 8 oktober 2014 Trådstartare Postat 8 oktober 2014 Ja, jag styr ju aldrig över den…. Men det är för mycket rördist nu efter bara kanske två tre år. O långa tider använder jag den inte alls…
AnthonyS Postat 9 oktober 2014 Postat 9 oktober 2014 Har du testat med flera olika mickar? Som skrivits ovan borde rören hålla väldigt länge.
Guitar Nilsson Postat 9 oktober 2014 Trådstartare Postat 9 oktober 2014 Ja, det är samma med tex sE4400a o min dynamiska Milab. Nu får jag bättre sångljud när jag använder min Yamaha livemixer som preamp som jag gjort på de sista inspelningarna. Hur lite gain jag än kör med på UA-limpan låter det som en överstyrd Art Tube MP...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.