XBoss Postat 10 oktober 2014 Postat 10 oktober 2014 Förstår mig inte alls på den här diskussionen. Studio Forum är ju fullt av folk som ber varandra om hjälp. Det kan vara allt från att någon som lagt ner mycket möda och många dyrbara arbetstimmar på att lära sig Logic och som faktiskt tipsar en annan forum medlem om en gömd obskyr funktion helt gratis. Här finns folk som hjälper varandra med sångpålägg, mixning remixer och, hör och häpna, mastring. Man knyter kontakter. lär av varandra och hjälps åt. Det är väl en av grundtankarna bakom denna typ av forum. På Soundcloud har jag blivit erbjuden gratis mastring två gånger. Båda dessa grabbar från olika hörn av klotet hade just genomgått en utbildning och köpt på sig ordentliga prylar. Nu ville de komma ut, pröva sina vingar, skapa kontakter och ragga kunder. 3
Round trip audio Postat 10 oktober 2014 Postat 10 oktober 2014 På Soundcloud har jag blivit erbjuden gratis mastring två gånger. Båda dessa grabbar från olika hörn av klotet hade just genomgått en utbildning och köpt på sig ordentliga prylar. Nu ville de komma ut, pröva sina vingar, skapa kontakter och ragga kunder. En riktig solskenshistoria således! 😄
pme (oregistrerad) Postat 10 oktober 2014 Postat 10 oktober 2014 Men jösses. Detta är ett amatörforum. Det finns folk som spelar gitarr som hobby. Det finns folk som producerar musik som hobby. Visst många har kanske en dröm om att slå igenom. Och även om man själv mastrar så det kanske inte så kul att mastra sina egna alster. Man vill se om någon annan hittar någon annan infallsvinkel på det hela. Det samma om man spelar gitarr. En röst till kan vara det som behövs. Ni som vill ha betalt, vad gör ni här? Köp en reklambanner i stället. Det finns folk som försöker leva på websiter!
Round trip audio Postat 10 oktober 2014 Postat 10 oktober 2014 Men jösses. Detta är ett amatörforum. Det finns folk som spelar gitarr som hobby. Det finns folk som producerar musik som hobby. Visst många har kanske en dröm om att slå igenom. Och även om man själv mastrar så det kanske inte så kul att mastra sina egna alster. Man vill se om någon annan hittar någon annan infallsvinkel på det hela. Det samma om man spelar gitarr. En röst till kan vara det som behövs. Ni som vill ha betalt, vad gör ni här? Köp en reklambanner i stället. Det finns folk som försöker leva på websiter! Ja, där ser man…du har en åsikt och vissa har en annan. Sånt är livet.
Mats Stålbröst Postat 13 oktober 2014 Postat 13 oktober 2014 Jag vill helst inte låsa trådar så jag får be er att hålla er till ämnet och undvika att förolämpa varandra. I det här fallet kom trådskaparen med en ödmjuk frågeställning som svårligen kunde missförstås. /Mats 3
Round trip audio Postat 13 oktober 2014 Postat 13 oktober 2014 (redigerat) Men om trådskaparen är en ovanligt snygg tjej? Redigerat 13 oktober 2014 av Round trip audio
Mats Stålbröst Postat 13 oktober 2014 Postat 13 oktober 2014 Det spelar ingen roll om trådskaparen är kille eller tjej, alla ska bemötas på samma sätt på Studio forum. /Mats 3
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.