Tetrix Postat 18 april 2005 Dela Postat 18 april 2005 Mina poäng: 6p bidrag 7 4p bidrag 12 2p bidrag 5 1p bidrag 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 18 april 2005 Dela Postat 18 april 2005 Bidrag 2 > 1 poäng Underbart tungt gitarriff. Når inte riktigt fram i sången. Bidrag 7 -> 2 poäng Synten vid 0:52 känns faktiskt felvald om det inte är ett sinne för humor 😉 Gillar skarpt kompositionen i övrigt (temat sätter sig på hjärnan!) och pianospelet/gitarrspelet lyfter låten ordentligt! Tappar dock temat mot slutet, vilket ju enligt reglerna får dra ner låten onödigt mycket i rankningen. Hade kommit högre annars! Bidrag 5 -> 4 poäng Bra sång och arrangemang. Ska man ge kontruktiv kritik, tycker jag att man kunde jobbat mer med att få in rösten bättre i mixen. Bidrag 12 -> 6 poäng Mycket skön atmosfär och vansinnigt snyggt mixad. Skulle mått ännu bättre av något större variation i kompositionen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 18 april 2005 Trådstartare Dela Postat 18 april 2005 Sådärja då var det avgjort och vi har en vinnare!!! Vinnaren är..........Odel. Stort grattis! 🙂 Bra jobbat allihopa 🙂.....tycker att det ändå blev en ganska lyckad tävling med många bra bidrag. Än en gång har vi visat att potentialen är mkt hög på detta forum. 😉 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 18 april 2005 Dela Postat 18 april 2005 Grattis Odel! Trodde ett slag att det var addic59 som låg bakom men nu är jag med! Riktigt bra bidrag till en utomordentligt bra anordnad festival. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 18 april 2005 Dela Postat 18 april 2005 Grattis Odel! Hörde från första början på damens sång att det var du/ni som låg bakom den låten. Hon har en speciell röst som jag drog mig till minnes från tidiga demopostningar här för länge sedan. Stort grattis till er som mödade er att göra klart bidragen. Nästa festival någon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 18 april 2005 Dela Postat 18 april 2005 Grattis 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rapid Wanker Postat 18 april 2005 Dela Postat 18 april 2005 Stort grattis 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odel Postat 18 april 2005 Dela Postat 18 april 2005 Tackar! Släng upp en lista nu, så man får se vem som ligger bakom de andra bidragen. Kul!! yes!! Vad vinner man då? 😄 Äran att hålla i studiofestival # 6? 😄 Rock on! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 18 april 2005 Dela Postat 18 april 2005 Grattis grattis 😄 Bra jobbat Odel och alla andra! Ja, nu är man ju nyfiken på vilka som gjort de andra bidragen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 18 april 2005 Dela Postat 18 april 2005 Grattis Odel! Trodde ett slag att det var addic59 som låg bakom men nu är jag med! Riktigt bra bidrag till en utomordentligt bra anordnad festival. Va ju inte ens med denna gång 😄. Men är med näste gång =). Grattis som tusan Odel =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 18 april 2005 Dela Postat 18 april 2005 Har bara iaktagit så smått i bakgrunden denna festivalen, men BRA jobbat djonas och GRATTIS till Odel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 18 april 2005 Trådstartare Dela Postat 18 april 2005 Här alla bidragsgivarna. 😄 1 - martinm 2 - Odel 3 - stajo 4 - slaptap 5 - P3t3r 6 - woland 7 - bastian 8 - Vallhagen 9 - LDB 10 - jazzman 11 - egghuvud 12 - moOd 13 - infinitebeat 14 - musicgene 15 - rapidwanker 16 - Jocke Boberg 17 - ViktorDenStore ....och i finalen hade vi då följande; 2 - Odel 5 - P3t3r 7 - bastian 12 - moOd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odels_tant Postat 18 april 2005 Dela Postat 18 april 2005 Tänkte jag skulle kila förbi och sola mig i vinnarglansen 😄 Passar på att tacka alla extremt intelligenta människor som röstat 😄 /Odels_tant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
moOd Postat 19 april 2005 Dela Postat 19 april 2005 Hurra hurra.. grattis Odel! Väl kämpat! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 19 april 2005 Dela Postat 19 april 2005 Grattis Odel! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stajo Postat 19 april 2005 Dela Postat 19 april 2005 Jätte grattis 😄, kommer kolla extra noga efter demos från dig! och så en eloge till djonas för en bra festival! /Stajo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 19 april 2005 Dela Postat 19 april 2005 Kul ODEL! Grattis! Fortsätt nu göra bra grejjer med den begåvningen! Tack Djonas för gott genomförande oxå! ** Och tack till Er som röstade på mig i grundomgången:) /Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 19 april 2005 Dela Postat 19 april 2005 Trodde också det var Addic som gjort den faktiskt. Gratuleras! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P3t3r Postat 19 april 2005 Dela Postat 19 april 2005 Grattis till Odel och tack till djonas! Och tack till alla som röstade på mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 19 april 2005 Dela Postat 19 april 2005 grattis till vinnaren! Tur att jag inte kom på så bra plats, jag började med mitt bidrag 150 minuter innan deadline. Därav studi-dudi-dudi-oooo:et 😆 Kul att jag fick några poäng iallafall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bastian Postat 19 april 2005 Dela Postat 19 april 2005 grattis odel o tack jonas det var en rolig tävling! mvh zeb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 19 april 2005 Dela Postat 19 april 2005 Snyggt jobbat Odel och Djonas och alla andra som bidrog! Vad blir det för priser!!!! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 (redigerat) Grattis Odel o Odels tant... ( tant är väl fel uttryck..du kunde väl använt 'donna' eller nåt ist. )... eller Odelina... Grattis igen.. helt rätt låt vann Och tack till lekledaren djonas för en mycket väl genomförd festivalomgång Redigerat 20 april 2005 av demoniqus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 (redigerat) Missade att rösta i finalen 😳 grattis iallafall odel och ni andra! P3t3r, snyggt jobb med 5an 😛 Grymt trumspår djonas!! bra ordnat allting.. Redigerat 20 april 2005 av Jazzman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P3t3r Postat 20 april 2005 Dela Postat 20 april 2005 P3t3r, snyggt jobb med 5an 🙂 Tack! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Boberg (oregistrerad) Postat 22 april 2005 Dela Postat 22 april 2005 Grattis!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.