Bass Postat 19 september 2014 Postat 19 september 2014 Alltså går det att få tag på Cubase 5 någonstans? Skaffade Cubase 7 som jag hatade, va verkligen inte bara psykologiskt, fick det inte att låta bra med guitarrig. Lät sjukt skumt jämfört med 5 samt logic. Sålde skiten.. men behöver Cubase 5 igen... hittar det verkligen inte någonstans.
Papercut Postat 19 september 2014 Postat 19 september 2014 Det blir nog till att hitta begagnat dessvärre! Bytte själv från 5an till 7an och ingen skillnad i ljudet här
Die Hard (oregistrerad) Postat 19 september 2014 Postat 19 september 2014 Sen är det inte säkert att 5:an funkar om du har w7/8 på burken.
JJRockford Postat 19 september 2014 Postat 19 september 2014 Att ljudet skulle ändras låter väldigt märkligt. Vad är det som händer med ljudet?
pme (oregistrerad) Postat 19 september 2014 Postat 19 september 2014 Har du en Cubase 7 licens så kan man köra Cubase 5 på den. Eller för den delen Cubase SX1.
Claes Holmerup Postat 19 september 2014 Postat 19 september 2014 Precis! Licensen gäller för alla äldre versioner också, så det är bara att installera en gammal om man vill köra med det. Jag har kört så gammalt som VST/32 på min Cubase7.5-licens.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.