Jump to content
Annons

Intervju med Imogen Heap - någon fråga du vill ställa?


Björn Olsberg

Recommended Posts

I morgon kommer jag göra en intervju med den brittiska låtskriverskan, artisten och innovatören Imogen Heap.

Tiden för intervju är inte jätteväl tilltagen och frågelistan är ganska lång, men jag vill ändå lägga ut det här: Är det någon fråga du skulle vilja ställa till henne?

Hojta tillbaka i tråden så sammanställer jag det mest intressanta som kommer upp och tar med till intervjun i morgon.

Tjing,

.björn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Häftigt! Ser fram emot att läsa intervjun.

Nu har säkert frågan redan ställts innan men jag är väldigt nyfiken på hur hon, eller vem det nu var, kom på idén att använda vocoder på "hide and seak" och om det finns någon version, som aldrig släppts som innehåller något mer än vocoder och hennes röst. Du får gärna passa på att berömma henne för en fantastisk låt! 🙂

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Kul att få ta del av intervjun och jag kunde inte låta bli att förundras över vad Imogen Heap lyckas med. Hon får mig på väldigt gott humör i all sin entusiasm och hur kan man annat är beundra det hon åstadkommer. Tack för en glims in i framtiden Olsberg! 😄

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Hon gör grymt skön musik och jag tycker det nästan ser ut som om hon bara sitter o jammar med maskinerna när hon uppträder.

Litet tillägg till artikeln: Projektet/Gruppen hette Frou Frou, skivan heter Details.

En av mina favoriter med låtar som Breathe In, Flicks, Let Go med flera 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...