ketri Postat 10 april 2005 Postat 10 april 2005 Jag håller på att göra en musik-DVD som examensarbete och skulle vilja ha tag i en viss typ av fodral till den. De ska vara som de är till många musik-DVD's, alltså transparenta och av samma typ av plast som till vanliga CD-fodral. Inte de vanliga DVD-fodralen som man kan köpa nästan var som helst... Vet ni ngt ställe på nätet som säljer den typen jag är ute efter?
Per_a_55 Postat 10 april 2005 Postat 10 april 2005 Vet inte om det är rätt, men det skall vara transparenta i varje fall Dustin
ketri Postat 10 april 2005 Trådstartare Postat 10 april 2005 Vet inte om det är rätt, men det skall vara transparenta i varje fall Dustin Ja det är inte så lätt att veta på den produktbeskrivningen... 🙂 De jag söker sitter ihop på samma sätt som CD-fodral, dvs framsidan och baksidan ska inte sitta ihop.
musik (oregistrerad) Postat 4 maj 2005 Postat 4 maj 2005 Hej! Kolla med www.discatonce.se t.ex. :musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.