Nikolaus Postat 10 april 2005 Dela Postat 10 april 2005 Jag är 24 år, duglig på sång och gitarr. Söker producent att sammarbeta med. Låtar dina/mina/andras, all musik med kontrolerad sång av intresse. www.neitcho.com neitcho@yahoo.se 021-417670 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 10 april 2005 Dela Postat 10 april 2005 Dina länkar leder ingenstans .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 10 april 2005 Trådstartare Dela Postat 10 april 2005 Vilka länkar är det du inte får att fungera? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 10 april 2005 Dela Postat 10 april 2005 Proddar på Hobbynivå... Har du möjlighet att spela in sång hemma?? I så fall... Kolla Siggen under här för mina alster/demos... Hojta till i ett PM eller så om du är intresserad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 10 april 2005 Trådstartare Dela Postat 10 april 2005 Ja jag har möjlighet att spela in sång "hemma"... ska kolla din sida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 10 april 2005 Dela Postat 10 april 2005 Dina länkar till musiken . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 10 april 2005 Trådstartare Dela Postat 10 april 2005 Länkarna leder till streamande musik. Kopiera genvägarna och öppna länkarna i din musikspelare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 10 april 2005 Dela Postat 10 april 2005 Jag vet hur man öppnar dom , Men blir irriterad över att folk inte kan länka direkt till låtarna istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 10 april 2005 Dela Postat 10 april 2005 Hehe.. Whats life without some dificulties Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 Direktlänk - streamande M3U ..tog mig friheten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 13 april 2005 Dela Postat 13 april 2005 Leder ingenstans den heller .... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 13 april 2005 Dela Postat 13 april 2005 Leder ingenstans den heller .... Den funkade igår och i förrgår... man får vara snabb ju 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 13 april 2005 Dela Postat 13 april 2005 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😱 Funkar för mig nu (kl: 18.11 - 13 april) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 13 april 2005 Trådstartare Dela Postat 13 april 2005 >>ViktorDenStore är du trummslagare? Ser fram mot att höra mer av dina låtar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 13 april 2005 Dela Postat 13 april 2005 >>ViktorDenStore är du trummslagare? Ser fram mot att höra mer av dina låtar. Åh 😉 Tack Jag har lite musik på gång men inget som är helt färdigt förtillfället... Jepp, jag är trummis. (bland annat) 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zatri Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Du vill ha låtar att sjunga in alltså? hm... Har en lite långsam popdänga med halvakustisk och lite egg å congas och sånt. Det kanske kan vara nåt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 6 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 6 maj 2005 (redigerat) Du vill ha låtar att sjunga in alltså?hm... Har en lite långsam popdänga med halvakustisk och lite egg å congas och sånt. Det kanske kan vara nåt? Hör av dig och berätta lite mer så får vi se vad det blir. Redigerat 6 maj 2005 av Nikolaus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.