Tille Postat 7 september 2014 Postat 7 september 2014 ..för oss som hade pågående avbruten pren på Studio? Jag har inte fått den, har nån??
Gäst Postat 7 september 2014 Postat 7 september 2014 ..för oss som hade pågående avbruten pren på Studio? Jag har inte fått den, har nån?? Japp, två nr. av Musiker magasinet. Det är en månadstidning.
hertingen Postat 7 september 2014 Postat 7 september 2014 Jag har inte heller fått nån. Började precis undra hur det stod till med det här jag med.
Tille Postat 29 september 2014 Trådstartare Postat 29 september 2014 Mailade ekonomi på Hansen Media idag, få se vad svaret blir...
Tille Postat 30 september 2014 Trådstartare Postat 30 september 2014 Hansen media säger att de inte fått mitt namn på den listan som de fick av Studio/IDG. Därför har jag idag mailat studio@pressdata.se och klagat på det. Nästa kapitel... ?
Tille Postat 2 oktober 2014 Trådstartare Postat 2 oktober 2014 Fått detta svar Ämne: RE: VB: Erbjudande fr tidningen Studio om att erhålla MusikerMagasinet som ersättning Hej och tack för ditt e-mail! Jag tar detta vidare direkt och återkommer. Med vänlig hälsning, PressData Kundtjänst Andreas W www.kundservice.net PressData AB Box 610 832 23 Frösön
Mats Stålbröst Postat 2 oktober 2014 Postat 2 oktober 2014 Vi beklagar att det blivit problem med ersättningsprenumerationer på Musikermagasinet. Det ser ut som om Hansen förlag inte har lyckats importera alla namn som fanns i den lista som vi skickade över till dem. Observera att vi betalar Hansen förlag för att de ska skicka ut Musikermagasinet till tidigare Studioprenumeranter, och det är Hansen som har tagit över det fulla ansvaret för att ni ska få den produkt ni betalat för. Vid fortsatta problem, mejla direkt till mig på: mats@studio.se /Mats
van Caine Postat 3 oktober 2014 Postat 3 oktober 2014 Wut? Har Studio upphört?? Trodde bara det var den lokala affären som hade snålat sig igen när jag inte hade sett den på ett tag...
Mats Stålbröst Postat 3 oktober 2014 Postat 3 oktober 2014 Vi har avvecklat papperstidningen för att kunna kraftsamla i våra digitala kanaler. Den sista papperstidningen, nummer 6-2014, kom ut i juni. Läs mer här: http://studio.idg.se/2.1078/1.562427 Kort sammanfattat, det här är Studio i framtiden: * Artiklar på Studio.se (fritt tillgängliga guider, tester och reportage) * Studio forum (Sveriges största mötesplats för musiker. Här befinner du dig just nu. 🙂) * Premiummaterial (guider, tester) på betalsajten M3 Plus: www.m3plus.se * Producers seminar (seminarier med kända producenter och låtskrivare) /Mats Wut? Har Studio upphört?? Trodde bara det var den lokala affären som hade snålat sig igen när jag inte hade sett den på ett tag...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.