ifransson Postat 10 april 2005 Postat 10 april 2005 (redigerat) LÅTNAMN: Sitting on a train ARTIST/GRUPP: The Happy People GENRE: Synth-resa LÅTLÄNGD: ~3 min KOMPOSITÖR: Falk & Fransson PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: ~3 megabyte STATUS: Skiss LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag <- Ny version! Synth-resan forsätter efter: Take a trip Fly with me Driving into the night Med Dumb Dan's sköna SH-101 refill ... Redigerat 19 april 2005 av ifransson
mickeh Postat 15 april 2005 Postat 15 april 2005 Låten låter som ett schysst intro, men jag tror den skulle lyfta som f*n om den fick ngn sorts variation, ngt versliknande...?
ifransson Postat 19 april 2005 Trådstartare Postat 19 april 2005 Låten låter som ett schysst intro, men jag tror den skulle lyfta som f*n om den fick ngn sorts variation, ngt versliknande...? Det blev ingen vers utan endast mera trummor ... och "faaaaade oooouuut" ..... . . . . . . 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.