hackeman Postat 15 april 2005 Dela Postat 15 april 2005 ...veckovisa tungkyssar? Nä, Hacke. *brrrr* hehe, det var ju upp till läsarens fantasi.. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 15 april 2005 Dela Postat 15 april 2005 Alltså, jag syftade på vad som skulle komma efter "vi har nämligen...." Tänk efter. 😏 hehe... lite allmänt fredagströg idag. men du är välkommen med ditt bollträ, oavsett min insikt i olsbergs tandstatus... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 april 2005 Dela Postat 15 april 2005 Alltså, jag syftade på vad som skulle komma efter "vi har nämligen...." Tänk efter. 😄 hehe... lite allmänt fredagströg idag. men du är välkommen med ditt bollträ, oavsett min insikt i olsbergs tandstatus... Du har rätt, allmänt fredagsstörig. Inget illa menat nånstans. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.