ChrioN Postat 9 april 2005 Dela Postat 9 april 2005 den e vacker den.. vad tycker just du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 9 april 2005 Dela Postat 9 april 2005 Den lade jag oxå märke till... han har ju rakat sig, den svikaren! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 april 2005 Dela Postat 10 april 2005 Tycker han ser lite mer mysfarbror ut på den nya än den gamla. Tycker även att den gamla bilden var lite snyggare om jag ska vara helt ärlig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 10 april 2005 Dela Postat 10 april 2005 jag tycker han ser ut att ha något osunt i ögonen på den nya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
börnen (oregistrerad) Postat 10 april 2005 Dela Postat 10 april 2005 Jag är nog böjd att hålla med Neko här, den gamla är faktiskt snyggare 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 10 april 2005 Dela Postat 10 april 2005 För h´*lvete Chrion "get a life" 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 10 april 2005 Dela Postat 10 april 2005 Jag tycker som sagt nya avataren liknar Frippe Reinfeldt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 10 april 2005 Dela Postat 10 april 2005 Jag tycker som sagt nya avataren liknar Frippe Reinfeldt! mohaha! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 10 april 2005 Dela Postat 10 april 2005 Jag tycker att det är mer likt Henry Bronett. 😲 Är det ofta cirkus på redaktionen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 10 april 2005 Dela Postat 10 april 2005 Eske teske - på den nya avataren ser han ju ut som en riktig människa. Den förra var ju lite mer mumintroll över... //nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 men herreguuuuuuuuuud 🙁😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 jag tycker han ser ut att ha något osunt i ögonen på den nya Allergi. Det är ju vår för bövelen. Å skägg samlar pollen som en sån där kladdspiral till flugfångare. 😎 Men det var för naket utan skägg. Kände mig som en kall barnrumpa i fejan. Så om det gläder dig, Hacke, så är skägget tillbaka. Reinfeldt.... *ryyyys* Sådär ser inte min flint ut! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 Tänkt, det verkar mycket intressant det här, hur ser herr Olsberg ut med skägg då? Jag har ju inte varit med så länge här så att jag haft förmånen att få njuta (?????) av den anblicken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 Men det var för naket utan skägg. Kände mig som en kall barnrumpa i fejan. Så om det gläder dig, Hacke, så är skägget tillbaka. Det gör det. Tack för omtanken. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 (redigerat) Tyvärr, inga färska skäggbilder - förutom gammalt huvudhår för 90 kronor: EDIT: maxmaxmax, detta var osunt i ögonen. Redigerat 11 april 2005 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 (redigerat) Var inte igår vi såg den bilden 😲 Men jag vet var man kan hitta skäggbilder på Olsberg. Norpat ifrån denna tråd. Redigerat 11 april 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 Haklapps tråden ROFL! 😲 Har undrat när den skulle dyka upp igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 11 april 2005 Dela Postat 11 april 2005 Man tackar för bilden. Nu är jag helt uppdaterad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 (redigerat) Tyvärr, inga färska skäggbilder - förutom gammalt huvudhår för 90 kronor: EDIT: maxmaxmax, detta var osunt i ögonen. jag blir mer och mer sugen på att höra en av dina demoposter, olsberg Redigerat 12 april 2005 av maxmaxmax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 12 april 2005 Dela Postat 12 april 2005 jag blir mer och mer sugen på att höra en av dina demopostar, olsberg 🙂🙂😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 13 april 2005 Dela Postat 13 april 2005 vad tycker just du? Jag tycker han har härmat mig... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 13 april 2005 Dela Postat 13 april 2005 har tänkt på en grej.. olsbergs tänder är ganska sällsynta. kaffefläckar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 15 april 2005 Dela Postat 15 april 2005 Inte alls, de skulle bara göra dig avundsjuk. Och jag är en ödmjuk kile 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 15 april 2005 Dela Postat 15 april 2005 (redigerat) Inte alls, de skulle bara göra dig avundsjuk. Och jag är en ödmjuk kile oldsberg har fina tänder, vi har samma tandläkare. Redigerat 15 april 2005 av Itzhak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 april 2005 Dela Postat 15 april 2005 Inte alls, de skulle bara göra dig avundsjuk. Och jag är en ödmjuk kile oldsberg har fina tänder, vi har samma tandläkare. Hehe... trodde först du skrev nåt helt annat... "jag kan försäkra er om att olsberg har fina tänder, vi har nämligen...." 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 15 april 2005 Dela Postat 15 april 2005 Inte alls, de skulle bara göra dig avundsjuk. Och jag är en ödmjuk kile oldsberg har fina tänder, vi har samma tandläkare. Hehe... trodde först du skrev nåt helt annat... "jag kan försäkra er om att olsberg har fina tänder, vi har nämligen...." 😄 hehe... det stämmer, men det blev så långt och tjatigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 april 2005 Dela Postat 15 april 2005 Inte alls, de skulle bara göra dig avundsjuk. Och jag är en ödmjuk kile oldsberg har fina tänder, vi har samma tandläkare. Hehe... trodde först du skrev nåt helt annat... "jag kan försäkra er om att olsberg har fina tänder, vi har nämligen...." 😄 hehe... det stämmer, men det blev så långt och tjatigt. Alltså, jag syftade på vad som skulle komma efter "vi har nämligen...." Tänk efter. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 15 april 2005 Dela Postat 15 april 2005 ...veckovisa tungkyssar? Nä, Hacke. *brrrr* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 april 2005 Dela Postat 15 april 2005 Hahah tokstollar 😄 Jag tycker Hacke(hackspett) och Olsberg är rätt så lika. Är ni samma? Likadan? En lixom...? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 15 april 2005 Dela Postat 15 april 2005 Jag håller inte riktigt med där, Grahn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.