Livin Large Postat 10 augusti 2014 Postat 10 augusti 2014 Hej! Jag har suttit och knåpat ihop en massa beats som jag skulle vilja få lite liv i. Jag söker därför en sångare/sångerska som skulle vilja spela in på dessa. Jag säljer inte beatsen, utan ger bort dessa, under förutsättning att du är osignad. Har du ett stort bolag i ryggen får detta diskuteras vidare, men helst ger jag de till någon osignad. Om du vill ha beats, skicka PM till mig så vi kan komma i kontakt med varandra, jag kommer även kunna tracka om låten enligt önskemål och ändra vissa element i mixen. Här har ni ett litet smakprov på ett beat jag gjorde nyligen. https://soundcloud.com/livinlargebeats/id-140724-2 /Livin' Large
danielrk Postat 7 september 2014 Postat 7 september 2014 Hej, jag skulle gärna ta beatsen om det går? är 16 år och skriver hip hop texter då och då men är helt kass på att göra beats så om jag skulle få dem gratis skulle jag vara sjukt glad
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.