rammega Postat 8 augusti 2014 Dela Postat 8 augusti 2014 Otroligt att jag aldrig behövt använda det förr. Men hur gör man? Om jag ställer mig med kursor och gör ctrl x så försvinner skiten. Jag vill ju bara ha en split. Vilket är det rätta ordet fördenna opraton. Det funkar på trummor som ligger grupperad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
everlastingrecords Postat 8 augusti 2014 Dela Postat 8 augusti 2014 Vet inte riktigt om jag förstår vad du vill göra men om det är det jag tror så brukar jag markera de spår jag vill splitta och sen använda saxen på ett av spåren. När jag klipper på det splittas de andra spåren på samma ställe. Det ska även finnas en knapp som gör att den själv letar upp var det tystade ställer på filen är och klipper där. Just för truminspelningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rammega Postat 8 augusti 2014 Trådstartare Dela Postat 8 augusti 2014 Fixat. det var ALT X jag var ute efter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
adrumdrum Postat 8 augusti 2014 Dela Postat 8 augusti 2014 ctrl x = klipp ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.