paulane (oregistrerad) Postat 28 juli 2014 Postat 28 juli 2014 Har en låt som jag inte tycker jag riktigt får till. Tänkte därför att vi kanske kunde samarbeta och på så sätt få den riktigt bra? Mest som en kul grej. Kan skicka FLP filen till er som är intresserade. Vill först påpeka att låten, ljud, melodier etc, inte får användas till egna produktioner. Här är en soundcloud länk, berätta gärna vad ni ska ändra med, melodislinga, mixning etc. Blir roligare att följa tråden då.
MarcusAit Postat 29 juli 2014 Postat 29 juli 2014 Asså faaan asså! Det låter skit bra tycker jag! 😄 Asså jag är ingen snubbe som kan mycket men tycker den var ganska så tung redan nu
paulane (oregistrerad) Postat 29 juli 2014 Postat 29 juli 2014 Tack! Det var kul att höra att du gilla den:D Känner att den skulle kunna göras mer kreativ, kanske annan melodi etc.
blue2 Postat 30 juli 2014 Postat 30 juli 2014 Riktigt bra! Kanske lite många andningspauser, breaks eller vad det kallas. Men annars lät det proffsigt!
paulane (oregistrerad) Postat 4 augusti 2014 Postat 4 augusti 2014 Kul att det var några som ville prova! Jag har dock fått lite kontakt med ett skivbolag som kanske vill släppa den. Så jag håller lite på flpn. Det går fortfarande å ladda ner låten på soundcloud dock. Blir den inte släppt kan ja tänka mig att lägga ut flpn igen:)
Johan Brynte Postat 10 december 2014 Postat 10 december 2014 den va fet men behöver fixas när dit blir melbourne liknande. mer djup.
Peterwashere Postat 10 december 2014 Postat 10 december 2014 Låter fett, blev det nåt med skivbolaget? Kan skriva text, melodi och lägga sång över om det är aktuellt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.