martinm Postat 25 februari 2006 Postat 25 februari 2006 He, he, ja, rätt utfört så kommer detta att ha hitpotential 😎
tordA Postat 26 februari 2006 Trådstartare Postat 26 februari 2006 Har du ljudspåren kvar till låten Tord? Och framför allt texten? 😆 Jag vill remixa! /Majken hahaha jag kollar, jag har flyttat hälften av alla wavfiler till en USBdisk (tog drygt 8 timmar) så det kan ta en stund att hitta Acidprojeket. Tack för att ni har lyssnat 😕
Majken Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Om du hittar igen Acid projektet och kan tänka dig att bounce'a spåren som långa ljudspår och skicka på MSN eller dylikt så lovar jag dig en smaskig remix 😕 /Majken
tordA Postat 1 mars 2006 Trådstartare Postat 1 mars 2006 Har du ljudspåren kvar till låten Tord? Och framför allt texten? 🙂 Jag vill remixa! /Majken 🙂🙂 voxen är borta och ett trumspår 😏 datum: 2002-12-26 jag misstänker att disken pajade innan jag han göra backup 😆 eller att det inte var värt att göra backup 😄 men som jag skrev, något av soundknaster-programmen är en text till tal, ta någon EULA / avtal och ändra lite. lätt som en plätt 🙂
yessongs Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Har aldrig blivit så sugen på att dansa tidigare i mitt liv
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.